اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خبر داد:

تخصیص 45 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای کاشان

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان از تخصیص 45 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای این شهرستان خبر داد.

تخصیص 45 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی عصر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در سال جاری در سالن جلسات فرمانداری ویِژه این شهرستان گفت: دستگاه‌های اداری به جذب اعتبار طرح‌هایشان که تفاهم‌نامه و مقدمات آن انجام شده‌است اقدام کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های ملی توسط بعضی از دستگاه‌های اداری شهرستان کاشان از جمله اداره‌های میراث فرهنگی، راه و ترابری، گمرک، شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌هایی که اجرای این پروِژه‌ها را برعهده دارند افزود: این دستگاه‌ها باید هم اکنون که کمیسیون 215 در سطح کشور تشکیل می‌شود اعتبارات و نیازهای سال 91 خود را برای اجرای طرح‌هایشان به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت در نهاد ریاست جمهوری ارسال و اعلام کنند.
به گفته وی، این دستگاه‌ها باید نیازهایشان در خصوص اجرای پروژه‌های ملی خود را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه برای ثبت در کمیسیون 215 به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت در نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند.
جوادی با تأکید بر شرکت فعال و کارشناسانه دستگاه‌های شهرستان در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: مسئولان این دستگاه‌ها موظفند در این جلسات حضور شخصی یا نماینده تام‌الاختیار خود را داشته باشند.
وی انجام تعهدات توسط برخی از دستگاه‌های اداری کاشان در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان را نیز گوشزد کرد و گفت: این دستگاه‌ها تعهدات خود با توجه به ابلاغیه رئیس‌جمهوری و قانون مصوب را هر چه سریعتر برای آغاز این طرح ملی از دوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در کاشان به انجام رسانند.
فرماندار کاشان وجود برخی بودجه‌های خاص فرهنگی که تمام دستگاه‌ها در اختیار دارند را یادآور شد و گفت: این دستگاه‌ها می‌توانند با توجه به مناسبت هفته سلامت روان، قسمتی از این بودجه را برای حضور یک پزشک در ادارات خود قرار دهند تا با این کار ضمن تشکیل پرونده سلامت، مشاوره و بررسی سلامت کارکنان خود را نیز انجام داده‌ باشند.
جوادی بر سلامت جسمی و روحی کارکنان و شادابی و نشاط آنها در محیط اداری تأکید کرد و افزود: مشاوره و تشکیل پرونده سلامت کارکنان دستگاه‌های اداری نقش مؤثری در زمینه موفقیت و عملکرد رضایت‌بخش و مطلوب آنها از نظر ارباب رجوع دارد و به دلیل آنکه تأمین رضایت‌مندی، حل مشکلات مردم و رسیدگی به آنها از اولویت‌های اصلی دولت خدمتگزار در مراجع اداری است باید به شرایط ارتقای این ارائه خدمت اهتمام بیشتری صورت گیرد.
وی در ادامه مناسبت 23 مهر روز جهانی نابینایان را گرامی داشت و عملیاتی شدن مصوبات مناسب‌سازی سطح شهر برای نابینایان و معلولان با حضور نمایندگانی از جامعه نابینایان، ناشنوایان و معلولان این شهرستان و ارائه نظرات آنها را خواستار شد.
جوادی در خصوص پیگیری مشکل اشتغال نابینایان کاشان به اختصاص وام اشتغال خانگی و خود اشتغالی برای این قشر اشاره کرد و یادآور شد: نابینایان با توجه به کوچک‌سازی بدنه دولت در دستگاه‌های دولتی نباید تمام امیدشان به  اشتغال در این دستگاه‌ها باشد.
به گفته وی، مشکل وسیله نقلیه درخواستی جامعه نابینایان کاشان نیز به لحاظ حجم سنگین هزینه‌های اجرایی و مالی وسایل نقلیه اختصاصی می‌تواند به صورت انعقاد قرارداد و حق‌الزحمه‌ای از سوی این جامعه با مراکز خصوصی از طریق همکاری و مشارکت خیران برطرف شود.
معاون استاندار و فرماندار کاشان در مورد خروج مسئولان دستگاه‌های اداری این شهرستان از کاشان تحت عنوان مأموریت برون شهری و یا مرخصی شخصی تأکید کرد: بر اساس قانون تمامی این مسئولان باید مأموریت‌های برون شهری و یا مرخصی شخصی خود را به صورت کتبی و با قراردادن نیروی جایگزین خود طی این مدت به فرمانداری اعلام کنند.
جوادی، رعایت هر چه بیشتر ملاحظات سیاسی، اجتماعی و امنیتی توسط برخی دستگاه‌های اداری این شهرستان در بعضی تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های آنها را خواستار شد و تأکید کرد: نباید انجام یکسری تصمیمات و برنامه‌ها توسط برخی دستگاه‌های اداری بدون مشورت و هماهنگی با معاونت‌های مربوطه فرمانداری باعث ایجاد مشکلات جبران‌ناپذیر در مقوله‌های امنیتی، اجتماعی و سیاسی در این شهرستان شود.
وی در پایان از اجرای مانور زلزله در جمعه آینده در شهرستان اردستان با همکاری شهرستان کاشان خبر داد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول