اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

توزیع اعتبارات تملک دارایی طرح‌های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از تصویب و توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای طرح‌های فرهنگی در این استان خبر داد.

توزیع اعتبارات تملک دارایی طرح‌های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی دوشنبه شب در شورای برنامه ریزی این استان، اظهار داشت:  برای طرح‌های فرهنگی پیشنهادی 58 میلیارد و 513 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان اختصاص یافت.
وی تأکید کرد: از این مبلغ 8 میلیارد و 103 میلیون ریال برای شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر استان اختصاص پیدا کرد.
عنابستانی افزود: از همین مبلغ افزون بر 18 میلیارد و 984 میلیون ریال به اوقاف و امور خیریه این استان برای تکمیل مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی در شهرستان‌های هفت گانه چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مبلغ یاد شده 10 میلیارد ریال برای مصلی‌های شهرکرد، لردگان، فارسان، بروجن، باباحیدر، بن و فرخ شهر اختصاص پیدا کرد.
وی اعتبار اختصاص یافته برای کانون‎های فرهنگی بسیج را بیش از 4 میلیارد و 51 میلیون ریال به منظور تکمیل، تعمیر و تجهیز کانون‌های بسیج شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و اردل برشمرد.
عنابستانی اعتبار اختصاص پیدا کرده برای ورزش و امور جوانان را افزون بر 4 میلیارد و 51 میلیون ریال به منظور تکمیل سالن‌های ورزشی سرخون، گندمان، دهنو، هلو سعد، رزمی لردگان و بوکس جونقان دانست.
وی خاطرنشان کرد: 2 میلیارد و 410 میلیون ریال از این مبلغ برای ورزش مدارس به منظور خرید تجهیزات ورزشی پارکی مدارس شهرستان‌های هفت گانه و عشایری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین از این مبلغ افزون بر 6 میلیارد و 292 میلیون ریال به فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تأمین تجهیزات کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان‌های هفت گانه استان و تکمیل فرهنگ‌سراهای شهرهای سامان، گهرو و باباحیدر اختصاص پیدا کرد.
وی تأکید کرد: بیش از 4 میلیارد و 620 میلیون ریال هم به تبلیغات اسلامی برای تکمیل خانه‌های عالم شهرستان‌های هفت گانه چهارمحال و بختیاری و تکمیل فضاهای فرهنگی حوزه هنری در سراسر استان اختصاص یافت.
گفتنی است پس از انجام رأی گیری، اعضای شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اکثریت قاطع آراء، توزیع اعتبارات فرهنگی این استان را تصویب کردند.
افزوده می‌شود از مجموع 19 رأی اخذ شده، 15 رأی موافق، سه رأی مخالف و یک رأی ممتنع بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول