اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 دی ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کشور از 25 دی ماه به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در نشست با فعالان حوزه فرهنگ و هنر مشگین‌شهر اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع محصولات فرهنگی با 50 درصد تخفیف به علاقمندان و دوستداران این حوزه عرضه می‌شود.
وی هدف از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را آشنایی بهتر مخاطبان با فعالیت این حوزه اعلام کرد و گفت: ما مصمم هستیم با برگزاری نخستین رسانه‌های دیجیتال کشور بستر خوبی را برای آشنایی علاقمندان با این حوزه فراهم کرده و یک تحول رو به جلو را در این بخش شاهد باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 40 میلیارد ریال برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان اردبیل خبر داد و افزود: این اعتبارات با اولویت برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان توزیع می‌شود.
وی حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری را متناسب با ارزش‌ها و غنای اسلامی، دینی و مکتبی ضروری توصیف کرد و ابراز داشت: وزارت ارشاد از آثار فاخر در بخش‌های فرهنگی و هنری به جد حمایت می‌کند.
شرفی تصریح کرد: نخستین همایش شعر عاشورایی نیز قرار است در مشگین‌شهر برگزار شود تا بستر ارتقای این حوزه و فعالیت‌های مرتبط مهیا شده و حضور و مشارکت جدی علاقمندان را نظاره‌گر باشیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری موفق و مناسب نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل از آمادگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای و شهرستانی کتاب در سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم با وجود مهیا نبودن برخی از شرایط در نمایشگاه امسال نشان داد که حوزه فرهنگ اعتلای مخاطب پیدا کرده و یک حرکت رو به جلو را در این بخش نظاره‌گر هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول