اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور؛

کتاب دیجیتال لوازم خانگی قم رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی استان قم از رونمایی نخستین کتاب دیجیتال لوازم خانگی قم خبر داد.

کتاب دیجیتال لوازم خانگی قم رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی استان قم، مجتبی علیشاهی مدیر اجرایی این نمایشگاه از تولید کتاب دیجیتال لوازم خانگی برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: برای نخستین بار تصمیم گرفته شده است که برای معرفی محصولات شرکت‌های فعال در عرصه لوازم خانگی، کتاب الکترونیکی تهیه و تولید شود تا همگام با تکنولوژی، در عرصه تبلیغات پیش برویم.
وی در ادامه با بیان اینکه اطلاعات غرفه‌های موجود در پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی استان قم و شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، محتوای این کتاب الکترونیکی را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: این کتاب نرم‌افزاری نوعی وسیله تبلیغاتی برای شرکت‌های فعال در عرصه لوازم خانگی است که مدیریت اجرایی نمایشگاه، به صورت رایگان آن را تهیه کرده است و در اختیار غرفه‌داران خواهد گذاشت تا در بین مراجعه کنندگان پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی استان قم، توزیع شود.
مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی استان قم افزود: قرار است این کتاب دیجیتالی در روز شنبه رونمایی و در بین غرفه داران توزیع شود.
وی با اشاره به اینکه استقبال عمومی مردم از این نمایشگاه بسیار بالا بوده است، گفت: این نمایشگاه با رضایت عمومی مردم مواجه شده است چراکه این نمایشگاه در راستای خدمت رسانی به همشهریان برپا شده است و این کتاب دیجیتال می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات مردم در مورد لوازم خانگی باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول