اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

محیط شهری برای زندگی آسوده معلولان فراهم نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: عدم آماده نبودن محیط شهری برای زندگی و رشد معلولان موجب تالم وآزردگی آنان شده است

محیط شهری برای زندگی آسوده معلولان فراهم نیست
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز احمد علیرضابیگی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع شبانه‌روزی استثنایی مردانی‌آذر در تبریز فراهم کردن شرایط برای رشد و بالندگی کودکان استثنایی تاکید کرد. 
وی افزود: آذربایجان‌شرقی در زمینه بهره‌مندی از فعالیت خیران ممتاز بوده و در زمینه مدرسه‌سازی نیز اقدامات گسترده‌ای انجام می‌شود.
بیگی اضافه کرد: برادران مردانی‌آذر در زمینه خیریه و مدرسه‌سازی در استان، کشور و جهان دارای فعالیت گسترده بوده و این موضوع افتخاری برای اهالی آذربایجان است.
وی فعالیت در زمینه خیریه را صدقه‌ای جاریه دانست و گفت: مدرسه‌سازی با نیت خیر به عنوان یک صدقه جاریه ارزشمند شمرده می‌شود که در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه فعالیت‌های خیر گفت: برخی از افراد پاک و شایسته با گذشت از دارایی خود اقدام به کار خیر می‌کنند و این موضوع نشان از بزرگی روح آنان دارد.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد درگذشت مرحوم مردانی‌آذر تاکید کرد: وی در عین مکنت مالی گسترده افق دیدگاهی بزرگ داشت و به اهداف والا می‌اندیشید.
بیگی گفت: عزت نفس و طبع بلند آن مرحوم ارزشمند بوده و خصوصیات این خیر بزرگ باید به صورت کتابی مذون و منتشر شود.
وی با اشاره به بهره‌برداری از مجتمع شبانه‌روزی استثنایی مردانی‌آذر یادآور شد: این گونه مدارس و مدارسی همانند آن موجب رشد و پیشرفت جوانانی می‌شود که در سطح کشور و جهان افتخار می‌آفرینند.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: قدرت علمی و اجرایی جوانان ایرانی موجب شده تا امروز استکبار جهانی در برابر این قدرت مجبور به اعتراف شود.
وی اظهار کرد: جوانان ایرانی با محبت‌ورزی به اهل بیت و اعتقاد به ایران اسلامی در میدان کار و کوشش حاضر شده و سربلندی را به جامعه به ارمغان می‌آورند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به عدم آماده بودن محیط شهری برای زندگی معلولان و کودکان استثنایی خاطرنشان کرد: عدم آماده نبودن محیط شهری برای زندگی و رشد معلولان موجب تالم و آزردگی آنان شده و تلاش می‌کنیم تا محیط را برای زندگی بدون درد آنان آماده کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول