اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سرایان:

روحانیان با بصیرت‌بخشی با جنگ نرم مقابله کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان از روحانیان و مداحان خواست با بصیرت‌بخشی به مردم به ویژه جوانان، جلوی جنگ نرم را بگیرند و پیرامون معضلات و آسیب‌های اجتماعی سخنرانی کنند.

روحانیان با بصیرت‌بخشی با جنگ نرم مقابله کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد اظهار داشت: برگزاری دو دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در سال‌های ۸۵ و ۸۹، برگزاری دو دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان سرایان در سال‌های ۸۶ و ۸۹، ساماندهی ۶۰ هیئت مذهبی، برگزاری گردهمایی‌های آموزشی ویژه روحانیان، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی، برگزاری نماز ظهر عاشورا، ساماندهی هیئت‌ها و مداحان را از اهم فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی سرایان عنوان کرد.
وی از روحانیان و مداحان خواست با بصیرت‌بخشی به مردم به ویژه جوانان، جلوی جنگ نرم را بگیرند و در جلسات پیرامون معضلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، مواد مخدر و فسادهای اخلاقی سخنرانی کرده و از عزاداری همراه با خرافه پرهیز کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان در مورد اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در محرم توسط مبلغان و طلاب سخنانی ایراد کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس نیز گفت: عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) نزد خداوند دارای جایگاه ویژه‌ای است تا آنجا که یک باب بهشت به نام باب‌الحسین (ع) است و عزاداری، دلدادگی، زیارت و اطاعت، انسان را به سوی بهشت رهنمون می‌کند.
حجت‌الاسلام محمد مرادی گفت: بیان معارف الهی، احادیث، تلاوت قرآن، دعا، ارتقای فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر از مشخصه‌های مجالس اهل بیت (ع) است.
وی ضمن تأکید بر اخلاص در عزاداری‌ها، اظهار داشت: نظم و انضباط از سفارشات تأکید شده در دین مبین اسلام است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اشاره به حدیث امام باقر (ع) مبنی بر فضیلت اشک در عزای امام حسین (ع) گفت: مجلس عزاداری فقط برای اشک ریختن نیست و کارکردهای زیادی دارد و لذا دشمنان با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌هایی، در پی انحراف این مجالس هستند و قصد دارند فرهنگ شهادت طلبی را سست کنند.
مرادی تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی از روحانی برای بیان معارف الهی، احادیث و امر به معروف و نهی از منکر که از مشخصه‌های مجالس اهل بیت است استفاده کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول