اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان:

پوشش نامناسب زنان و مردان از جمله مظاهر جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: جانشین نیروی انتظامی گفت: باید با تمام مظاهر جنگ نرم مقابله کرد و در این میان بدپوششی یکی از مسائلی است که البته تنها مربوط به زنان نبوده و مردان نیز باید به پوشش مناسب توجه کنند.

پوشش نامناسب زنان و مردان از جمله مظاهر جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمدرضا رادان ظهر امروز در همایش ملی عفاف و حجاب در خراسان شمالی اظهار داشت: اگر 26 دستگاه عضو ستاد امر به معروف و دستگاه‌های فرهنگی به وظایف خود در قبال جنگ نرم عمل کنند، این جنگ دشمنان همچون جنگ تحمیلی که با پیروزی سپاه اسلام رغم خورد، جمع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مبارزه با جنگ نرم کار سختی نیست، تصریح کرد: جوانان حزب‌اللهی اکنون در صحنه بوده و آمادگی مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان را دارند.
سردار رادان با تأکید بر اینکه باید مبارزه با جنگ فرهنگی متناسب با آن باشد، اظهار داشت: دشمنان در این جنگ ترویج ماهواره، ابتذال و ... را به نشانه رفته‌اند تا ارزش‌ها را در جامعه به ویژه برای جوانان کمرنگ کنند.
وی در عین حال با اشاره به اینکه نظام اسلامی به خاطر حفظ ارزش‌ها همواره با دشمنان در جنگ است، تصریح کرد: باید با تمام مظاهر جنگ نرم مقابله کرد و در این میان بین بدپوششی یکی از مسائلی است که البته تنها مربوط به زنان نبوده و مردان نیز باید به پوشش مناسب توجه کنند.
جانشین نیروی انتظامی با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی با کار فرهنگی پیش می‌رود افزود: در این راستا می‌طلبد تا دستگاه‌های فرهنگی با فعالیت‌های بیشتری در این حوزه فرهنگ اصیل دینی را به جامعه به ویژه جوانان معرفی و ترویج دهند.
وی گفت: باید با خودمان پیمان بسته تا در برابر ولی فقیه، دین و آخرت مسئولیت‌ها و وظایف فردی و اجتماعی خود را در قبال نظام اسلامی به شایستگی ادا کنیم.
سردار رادان همچنین با اشاره به اینکه غربی‌ها از زن به عنوان کالای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: این در حالی است که در اسلام از زن برای تعالی جامعه مورد توجه قرار گرفته و تعالی اجتماع را در گرو زنان پاکدامن می‌داند.
وی ریشه عفاف و حجاب را ریشه در دین عنوان کرد و یادآور شد: البته حجاب موضوعی فطری بوده و به زمان حضور انسان در تاریخ بازمی‌گردد.
وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان با این تصور که می‌شود مدل غربی را به نظام جمهوری اسلامی دیکته کرد، اظهار داشت: در فتنه 88 که بدخواهان نظام هم از آن حمایت داشتند، دشمن از مردم آنچنان تودهنی خورده که هنوز هم گیج است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهم‌ترین هدف دشمنان را از ایجاد مدل غربی در بین جوانان، گسترش فرهنگ منحط غرب و بی‌خاصیت کردن جوانان عنوان کرد.
رادان همچنین فتنه دو سال قبل را آزمونی بزرگ برشمرد و گفت: با وجود حضور مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام، سران فتنه و خواص با دشمن همسو شده و در مقابل ولایت فقیه ایستادند.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این همایش نقش خانواده‌ها را در پیشگیری از ناهنجاری‌ها مهم برشمرد و گفت: والدین برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها باید نظارت لازم را بر فرزندان خویش داشته باشند.
حسین روزبهانی همچنین بر انجام مأموریت‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌ها متولی را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: انجام این مأموریت‌ها علاوه بر کاهش ناهنجاری‌ها می‌تواند به تقویت روحیه دینی و ارزشی جوانان و جامعه بیانجامد.
همایش ملی عفاف و حجاب در تالار اجتماعات کمپ پتروشیمی خراسان برگزار شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول