اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل بر تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با محوریت دانشجویان و اساتید تاکید کرد.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی در اردبیل اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان پایگاه انقلابی ارزشی باید تهدیدهای دشمنان را به فرصت‌های قوت نظام مبدل سازند.
وی با اشاره به رهنمودهای مشفقانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت روحیه امید در مردم خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان نخبگان موثر در افکار عمومی باید در ایجاد فضای نشاط و روحیه امیدواری نقش آفرینی کنند.
فرماندار اردبیل با تاکید بر غافل نشدن از طراحی فتنه انگیزانه دشمن تصریح کرد: نماد وحدت ملی و نمود انسجام اسلامی باید از نهاد دانشگاه‌ها در متن و بطن جامعه جاری و ساری شود.
اکبری به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش دانشگاهیان در تحقق مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات فرصتی برای بیان نظرات و دیدگاه‌های فعالان سیاسی و احزاب در چارچوب قانون اساسی است که همگان باید در بیان نقطه نظرات خود مراقب باشند تا مطالب کاذب و سیاه‌نمایی‌ها سبب خدشه در اتحاد و انسجام سیاسی نشود.
وی با بررسی مسائل و طرح موضوعات مهم در تحولات سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: فضای عمومی موجود در دانشگاه‌های استان به لحاظ وجود دانشجویان فهیم و موقعیت شناس و همچنین تعامل مثبت مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها با تشکل‌های دانشجویی فضای خوب، شایسته و تاثیرگذار بر جای گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود تحولات اخیر موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و ضرورت نقش‌آفرینی نیروهای دانشگاهی در تبیین این رویداد مهم بین‌المللی را یادآور شد و اضافه کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و تبیین افکار عمومی می‌تواند در بلوغ سیاسی جوانان و رویکرد دیدگاهی اثر گذار و پاسخگویی به شبهات طراحی شده با نگاه واقع‌بینانه و منصفانه توام شود.
 انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول