اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 آذر ماه جاری انجام می‌شود؛

افتتاح نیروگاه خورشیدی دانشگاه شهید باهنر کرمان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: 26 آذر ماه جاری در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر نیروگاه خورشیدی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح نیروگاه خورشیدی دانشگاه شهید باهنر کرمان
عبدالله مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: 26 آذر ماه در دانشکده فنی و مهندسی مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی، سخنرانی‌های علمی اساتید برجسته و تجلیل از پژوهشگران و آثار برتر پژوهشی برگزار می‌شود.
وی گفت: در همین تاریخ ضمن تجلیل از پژوهشگران برتر علمی و دانشجویی دانشکده صنعتی و معدنی زرند، اساتید برجسته به ارائه سخنرانی‌های علمی می‌پردازند.
مومنی افزود: 27 آذر ماه ضمن برپایی نمایشگاه کتب تالیف شده دانشکده ادبیات و علوم انسانی، در این دانشکده سخنرانی علمی برگزار و از پژوهشگران برتر تجلیل می‌شود، همچنین در همین روز سخنرانی علمی در محل دانشکده مدیریت و اقتصاد در دستور کار است.
وی اذعان کرد: در تاریخ 28 آذر ماه درب تمام آزمایشگاه‌ها و موزه‌های دانشکده علوم به منظور بازدید عموم باز و انجمن‌های علمی این دانشکده دستاوردهای خود را در معرض دید دانشجویان قرار می‌دهند.
مومنی خاطرنشان کرد: 28 آذر ماه نیز ضمن معرفی اثر برتر پژوهشی از پژوهشگران برتر علمی و دانشجویی دانشگاه تقدیر و تشکر می‌شود.
به گزارش فارس، مراسم اختتامیه هفته پژوهش روز دوشنبه 28 آذر ماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار و از پژوهشگران برتر تمام رشته‌ها تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول