اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 آذرماه جاری؛

شهرکرد میزبان مسابقات قهرمانی استانی وزنه‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان این استان فردا سوم آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد میزبان مسابقات قهرمانی استانی وزنه‌برداری می‎شود
عبدالله نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این مسابقات به مدت دو روز در شهرکرد برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مسابقات وزنه‌بردار چهار شهر فارسان، فرخشهر، بروجن و شهرکرد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
نیکبخت با بیان اینکه این مسابقات برای ورزشکاران حکم انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور را دارد است، گفت: ورزشکاران باید با تمام توان و ظرفیت بدنی خود در این مسابقات حضور داشته باشند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری وزنه‌برداری را یکی از رشته‌های مورد علاقه جوانان چهارمحال و بختیاری عنوان و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم بیش از پیش جوانان چهارمحال و بختیاری را به این رشته ورزشی جذب کنیم.
نیکبخت ادامه داد: جوانان این استان از توان ژنتیکی و فیزیکی متناسب با ورزش وزنه‌برداری برخوردار هستند که در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در میان جوانان چهارمحال و بختیاری باشیم.
وی تصریح کرد: وزنه‌برداری از جمله رشته‎های شناسایی شده در این استان است که متاسفانه این رشته ورزشی نیز به مانند سایر رشته‌ها دارای کمبودهای جدی است که عمدتا به مشکلات مالی و مکانی مربوط می‌شود.
نیکبخت ادامه داد: با وجود کمبود امکانات، در مقاطع مختلف افتخارات و قهرمانی‌های زیادی توسط ورزشکاران این استان برای کشور خلق شده است که قابل تامل و توجه است. نیکبخت اضافه کرد: وزنه‌برداران خوب و بزرگی نیز از این خطه به کشور معرفی شده که نشان از وجود توانمندی و ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در چهارمحال و بختیاری است.
وی با بیان اینکه در این استان فقط یک سالن اختصاصی وزنه‌برداری در شهرکرد مرکز این استان وجود دارد، گفت: متاسفانه سایر شهرستان‌های استان از داشتن سالن محروم هستند.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان استان چهارمحال و بختیاری فردا سوم آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول