اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش بودجه هیئت وزنه‌‌‌برداری استان البرز صورت گرفت؛

وزنه‌‌برداری البرز در انتظار نسلی طلایی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری استان البرز گفت: این استان در آینده نزدیک به یکی از استان‌های مدال‌آور کشور در رشته وزنه‌‌‌برداری تبدیل می‌شود.

وزنه‌‌برداری البرز در انتظار نسلی طلایی
علی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در بسیاری از نقاط کشور وزنه برداری مخاطبان بسیاری دارد و بسیاری از افراد در سنین مختلف به آن مشغول هستند که البرز یکی از آنها است.
وی افزود: ما در استان خود و در ادوار گذشته قهرمانان بسیاری چون محسن بیرانوند و شاهو جوانمردی را داشته‌ایم و در حال حاضر نیز با راه‌اندازی سالن وزنه برداری کرج و استعدادیابی مربیان نسلی طلایی در راه است.
این مسئول ورزشی ادامه داد: طی سال‌های آینده از جوانان استان البرز که با جدیت ورزش وزنه‌برداری را دنبال می‌کنند، به طور قطع بیشتر خواهیم شنید.
حسینی افزود: برای نمونه همایون تیموری چهره نوظهور ما در وزنه‌برداری است و در صورت حمایت مسئولان و فدراسیون وی در سال‌های آینده به یکی از وزنه‌برداران بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

*رکوردزنی در استان البرز
وی تصریح کرد: این ورزشکار جوان سن کمی دارد و در رده جوانان وزنه می‌زند، با این حال با رکورد جهانی سنگین وزن فاصله کمی دارد و در رده جوانان نیز در صورت حضور قهرمان خواهد شد.
حسینی با اشاره به اینکه وزنه‌برداران البرزی دیگری در وزن‌های مختلف حضور دارند که آینده خوبی برای آنها در ایران و جهان پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر تیموری چهره‌های دیگری داریم که آنها هم از شانس بالایی برای حضور در میادین جهانی برخوردارند و به طور قطع از آنها هم در سال‌های آینده خواهیم شنید.
حسینی تصریح گفت: مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور استان البرز نیز جزو استان‌هایی قرار خواهد گرفت که وزنه‌بردارانش در میادین جهانی و المپیک کسب افتخار می‌کنند که به طور قطع همایون تیموری خواهد بود.

*افزایش امکانات سالن وزنه برداری کرج
دبیر هیئت وزنه‌برداری استان البرز در ادامه به رایزنی‌های این هیئت برای افزایش امکانات سالن مطهری اشاره کرد و گفت: در دیداری که با مدیر کل ورزش استان داشتیم، مشکلات هیئت را عنوان کردیم و مقرر شد با اختصاص اعتباری 200میلیون ریالی امکانات تمرینی سالن افزایش یابد تا آماده‌سازی تیم‌ها با شرایط بهتری انجام شود.
حسینی در پایان گفت: تعامل و صمیمیت موجود در میان ورزشکاران و پیشکسوتان وزنه‌برداری استان البرز یکی از نقاط قوت این هیئت محسوب می‌شود و به طور قطع در آینده نه چندان دور این تعامل خود را در کسب عناوین درخشان نشان خواهد داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول