اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی خبر داد:

کمبود مربی و داور وزنه‌برداری در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: ‌دبیر هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی نیازمند مربی و داور در رشته ورزشی وزنه‌برداری است.

کمبود مربی و داور وزنه‌برداری در آذربایجان غربی
علیرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با سطح مربیگری و داوری در رشته وزنه‌برداری در آذربایجان غربی، اظهار داشت: رغبت و علاقه برای حضور در این رشته در سطوح مربیگری و داوری کم است و بیشتر مربیان و داوران درجه 3 بوده و تمایلی برای شرکت در کلاس‌ها و ارتقای درجه از خود نشان نمی‌دهند و کلاس‌ها به دلیل به حدنصاب نرسیدن برگزار نمی‌شود.
وی افزود: امسال با هماهنگی فدراسیون وزنه‌برداری آذربایجان غربی تصمیم گرفتیم 40 درصد شهریه‌های برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری را توسط هیئت وزنه‌برداری استان متقبل شویم با این وجود هیچ یک از مربیان و داوران استان آذربایجان غربی تمایلی برای شرکت در این کلاس‌ها نداشتند.
این مسئول تصریح کرد: وزنه‌برداری ورزش سخت و سنگینی است و ادامه دادن آن مستلزم داشتن اراده قوی بوده و می‌طلبد ورزشکاران این رشته با هدف قهرمانی برای ارتقای سطح این رشته ورزشی در استان تلاش کنند.
مرادی خاطرنشان کرد: استعدادیابی در ورزش وزنه‌برداری مانند دیگر ورزش‌ها از طریق آموزش و پرورش نمی‌تواند انجام گیرد و لازم است فرد با علاقه و روحیه بالا و با هدف قهرمانی کار کند.
دبیر هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی ادامه داد: نیاز است تا تبلیغات بیشتری در ارتباط با شناساندن رشته وزنه‌برداری از طریق صدا و سیما، مطبوعات و دیگر رسانه‌ها انجام گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول