اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون وزیر نیرو:

خاموشی برق دیگر در کشور مفهومی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو گفت: ‌خاموشی برق دیگر در کشور مفهومی ندارد.

خاموشی برق دیگر در کشور مفهومی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد بهزاد عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های پست برق 132 کیلو ولت GIS و تونل و کانال انرژی به طول 4.2 کیلومتر اظهار داشت: واگذاری نیروگاه‌های قاین و شریعتی مشهد برای اجرای طرح ‌کاهش تلفات برق و اصلاح شبکه برق شرق کشور از جمله فعالیت‌های شرکت برق خراسان است. 
معاون وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در استان خراسان، خاموشی مفهومی ندارد، از مجموعه شرکت برق منطقه‌ای، مشاوران و پیمانکاران این طرح‌ها نیز قدردانی کرد.
وی بیان داشت: در طرح تونل و کانال انرژی که برای نخستین بار در خراسان رضوی اجرا شده است؛ برق‌رسانی با استفاده از سیستم تونل و کابل‌های زیرزمینی صورت می‌گیرد که این روش هم از نظر معماری و حفظ زیبایی شهر و هم از نظر پایداری شبکه مهم و موثر است.
در ادامه محمدحسن متولی‌زاده، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: هم‌اکنون 29 پست 132 کیلو ولت در مشهد وجود داشته و حجم طرح‌های در دست اجرا حدود 700 میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: برق منطقه خراسان شامل سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است که از چند طریق به شبکه سراسری متصل است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی اظهار داشت: در استان‌های خراسان ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه انرژی‌های نو وجود دارد و فرصت مناسبی است که باید به آن توجه خاص شود.
وی تاکید کرد: هوشمندسازی در صنعت آب و برق یک تکلیف قانونی است و خراسان به صورت خاص در بخش برق این کار را با سرعت در دست اقدام دارد که قطعاً بستر مناسبی است که همکاران در آب و آبفا هم برای کنتورهای مشترکین این کار را به منصه ظهور برسانند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول