اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری:

گواهینامه مدیریت کیفیت شرکت برق در چارمحال و بختیاری تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دلیل انطباق کامل در عملکرد سیستم مدیریت کیفیت با شاخص‌های مورد نظر، اعتبار گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO این شرکت به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

گواهینامه مدیریت کیفیت شرکت برق در چارمحال و بختیاری تمدید شد
رحمت‌الله حمامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تحقق اهداف تعیین شده، شناسایی عدم انطباق‌های موجود در سیستم ارائه خدمات مناسب و مستمر، توزیع انرژی الکتریکی برای تحقق توسعه پایدار از جمله اهداف اجرای این سیستم مدیریت کیفیت است.
وی با بیان اینکه کنترل فرآیندها یکی از راه‌های دست‌یابی به اهداف است، افزود: ممیزی یک ابزار موثر و مناسب است تا هدف‌ها و شاخص‎های تعیین شده را پایش کنیم.
حمامیان در ادامه انرژی برق را از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت هر استانی برشمرد و گفت: انرژی برق از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم در راستای رشد و توسعه هر جامعه است، چرا که پیشرفت و توسعه صنعتی معلول انرژی برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری روند رو به رشدی در بخش صنعت داشته و در حال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی در کشور است، شرکت توزیع نیروی برق این استان در راستای تامین برق مورد نیاز این بخش تلاش زیادی کرده و زمینه را برای صنعتی شدن این استان فراهم کرده است.
وی بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در جامعه تأکید کرد و گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی که به شعار پیشرفت و عدالت مزین گشته، بیش از پیش نیازمند اصلاح الگوی مصرف برای نیل به ایجاد عدالت و پیشرفت هستیم، اصلاحی که می‌تواند نقش اساسی در ایجاد عدالت و پیشرفت در کشور داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سالانه بخش زیادی از منابع انرژی کشور به دلایلی چون مناسب نبودن فناوری، ارزان بودن انرژی و دقت نکردن در مصرف از بین می‌رود، این امر موجب شده که علاوه بر کاهش منابع خدادادی انرژی کشور، موجب افزایش آلودگی و صرف هزینه‌های سنگین به منظور استحصال، تولید، انتقال و توزیع انرژی شود.
حمامیان اضافه کرد: نتیجه این افزایش مصرف عدم امکان دستیابی به اهداف تعیین شده در چشم‌انداز 20 ساله توسعه کشور خواهد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری آموزش مدیریت مصرف را یکی از راهکارهای مقابله با اسراف در جامعه عنوان کرد و گفت: آگاه‌سازی مردم از فرایند تولید انواع انرژی، میزان مصرف سرانه مردم کشور ما نسبت به سایر کشورها از مواردی است که ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم و آموزش استفاده صحیح و بهینه از انرژی را بیان می‌کند.
خاطرنشان می‌شود به‌دلیل انطباق کامل در عملکرد سیستم مدیریت کیفیت با شاخص‌های موردنظر، اعتبار گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO  این شرکت به مدت یک سال دیگر تمدید شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول