اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‏های ماموران انتظامی؛

سارق ترانس‏های برق در سمنان به دام افتاد

خبرگزاری فارس: با پیگیری‏های ماموران انتظامی شهرستان دامغان، عامل اصلی 13 فقره سرقت ترانس برق در سطح استان سمنان دستگیر شد.

سارق ترانس‏های برق در سمنان به دام افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل ترانس‏های برق در سطح شهرستان دامغان در ماه‏های اخیر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
غلامرضا کاظم‏زاده افزود: در این سرقت‏ها سارقان به طرز ماهرانه‏ای اقدام به ربودن کلاف‏های سیم پیچ داخل ترانس‏های برق می‏کردند.
وی اظهار داشت: برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، تیم ویژه‏ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تشکیل شد و تمامی جوانب امر و سرنخ‏های موجود به دقت مورد بررسی قرار گرفت.
کاظم‏زاده با اعلام تحقیقات گسترده در این خصوص ادامه داد: سرانجام ماموران پلیس به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که در ساعات سرقت بیش از حد معمول در حوالی مناطق سرقت تردد داشت، مظنون شدند.
وی گفت: پس از استعلام از مبادی مربوطه، مالک خودروی مورد نظر در کرمانشاه شناسایی و نام‏برده پس از اخذ نیابت قضایی دستگیر شد.
کاظم‏زاده افزود: برابر اعلام مالک وسیله نقلیه در زمان سرقت‏ها خودرو در یک تعمیرگاه در کرمانشاه بوده و سوئیچ و مدارک آن نیز در اختیار شاگرد تعمیرگاه قرار داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: در بررسی‏های پلیس مشخص شد شاگرد تعمیرگاه به جرم کیف قاپی در کرمانشاه دستگیر شده و هم‏اکنون در زندان است.
کاظم‏زاده ادامه داد: متهم پس از هماهنگی‏های لازم برای ادامه تحقیقات به شهرستان دامغان منتقل شد و در بازجویی‏های فنی به انجام 9 فقره سرقت ترانس برق به اتفاق هم‏دستانش در سطح شهرستان دامغان، دو دستگاه در سمنان و دو دستگاه نیز در گرمسار اعتراف کرد.
متهم طی پرونده‏ای برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تلاش پلیس برای شناسایی دیگر عوامل این سرقت‏ها همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول