اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

اختصاص اعتبار 28 میلیارد ریالی برای توسعه برق دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص اعتبار 28 میلیارد ریالی برای توسعه برق دشتستان خبر داد.

اختصاص اعتبار 28 میلیارد ریالی برای توسعه برق دشتستان
غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار کرد: در سال جاری بیشترین میزان پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دشتستان تعریف شده و اعتبارات این پروژه‌ها نیز به میزان حدود 500 میلیارد ریال اختصاص یافته که اجرای این طرح‌ها چهره دشتستان را متحول می‌کند.
وی افزود: طرح‌های عمران شهری، عمران روستایی و پروژه‌های آموزشی و بهداشتی از مهم‌ترین سرفصل‌های اجرایی در شهرستان هستند که امیدوار هستیم با اجرای آنها شاهد تحولی چشمگیر در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان باشیم.
فرماندار دشتستان از اختصاص 480 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز استخر بزرگ بانوان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار از محل اعتبارات مازاد شهرستان پیش‌بینی شده و امیدوار هستیم در سال 91 شاهد تحویل این استخر  به ورزشکاران باشیم.
خسروی عنوان کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران طرح‌ها انتظار داریم نسبت به سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی گفت: در سال جاری بیش از 17 میلیارد تومان برای عمران شهری و روستایی دشتستان اختصاص یافته که رشد 50 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.
فرماندار دشتستان از اختصاص اعتبار 28 میلیارد ریالی برای توسعه برق دشتستان خبر داد و اذعان داشت: بهسازی و نوسازی شبکه‌های فرسوده برق و احداث شبکه برق در مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌ها برای گسترش شبکه برق‌رسانی دشتستان در سال جاری است که مسئولان شرکت توزیع برق استان و مدیریت برق دشتستان بر اجرای این طرح‌ها نظارت دارند.
خسروی در ارتباط با وضعیت بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز گفت: این بیمارستان با زیربنای 14 هزار متر‌مربع در دست ساخت است و بر اساس اعلام سازمان مسکن و شهرسازی استان، عملیات احداث این بیمارستان شهریور سال 91 به اتمام می‌رسد و طی مدت سه ماه توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز می‌شود.
وی بیان کرد: دشتستان دارای بیشترین وسعت و جمعیت در استان است و باید از تمام توانمندی‌های موجود برای رشد و پیشرفت این منطقه اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول