اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی خبر داد:

اعلام آمادگی شرکت‌های برق و مخابرات برای اجرای طرح‌های مشترک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: اجرای مشترک پروژه‌های بین سازمانی سبب کاهش هزینه‌ها، افزایش اثربخشی و نهایتاً رضایت‌مندی مردم می‌شود.

اعلام آمادگی شرکت‌های برق و مخابرات برای اجرای طرح‌های مشترک
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مخابرات خراسان رضوی، علی کارگزار در نشست مشترک با مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی اظهار داشت: مطالعات و تحقیقات نشان داده است که فعالیت‌های شرکت مخابرات و برق می‌تواند مکمل یکدیگر بوده و علاوه بر کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری، سود مضاعفی را نصیب آنان و مردم کند. 
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی افزود: اجرای فیبرنوری در استان خراسان رضوی تا 60 درصد اجرا شده و با توجه به خدمات ارزش افزوده و سرویس‌های مولتی‌ مدیا و افزایش مطالبات مشتریان برای سرعت‌های بالا امکان ارائه خدمات به هر میزان فراهم آمده است.
کارگزار افزود: مخابرات آمادگی دارد با همکاری شرکت برق، پروژه‌های گوناگونی را پس از کارشناسی‌های لازم طراحی و به مرحله اجرا درآورد.
در این نشست همچنین مدیرکل شرکت برق خراسان رضوی اظهار داشت: از پیشنهاد همکاری متقابل با شرکت مخابرات استقبال می‌کنیم زیرا اجرای طرح‌های مشترک فی‌مابین مایه خیر و برکت و رضایت مردم و مشتریان می‌شود. 
محمد متولی‌زاده افزود: هوشمندسازی کنتورهای برق و مدیریت هوشمند بر فعالیت‌ها و تجهیزات فنی می‌تواند ظرفیت‌های موجود را افزایش دهد و اجرای آن در مشهد خواست قلبی ما است.
وی خاطر نشان کرد: اجرای فیبر نوری روی خطوط برق، علاوه بر فواید زیاد، شرکت برق را نیز در موقعیت ممتازتری قرار می‌دهد.
متولی همچنین آمادگی خود را جهت اجرای طرح‌های مشارکتی بین مخابرات و شرکت برق اعلام کرد و افزود: تا یک ماه آینده گروه‌های کارشناسی به کمیته مشترک دو شرکت معرفی می‌شود که این امر می‌تواند توان هر دو شرکت را در خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم افزایش دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول