اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

عدم پرداخت عوارض نوسازی باعث قطع برق متخلفان می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: عدم پرداخت عوارض نوسازی باعث قطع اشتراک برق متخلفان در سطح شهر شوشتر می‌شود.

عدم پرداخت عوارض نوسازی باعث قطع برق متخلفان می‌شود
آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: طبق قانون شهرداری‌ها می‌توان افرادی که عوارض نوسازی خود را پرداخت نکرده‌اند برق و سایر اشتراکات آن‌ها را قطع کرد و به این دلیل با اداره برق شوشتر توافق‌نامه ای در این باره امضا شده است.
وی افزود: این عوارض یکی از مجاری درآمدی شهرداری شوشتر است و به این دلیل در راستای وصول این درآمد شهرداری از اهرم‌های قانونی خود استفاده می‌کند.
دُر تاکید کرد: شهرداری شوشتر از مقروض‌ترین شهرداری‌ها به شمار می‌آید و به این دلیل برای فعال‌سازی خطوط درآمدی در شهرداری از همه توان خود استفاده می‌کنیم.
شهرداری شوشتر در شرایط کنونی در حال آماده سازی شرایط برای دوچرخه‌سواری بانوان در این شهرستان است و در این باره اقداماتی نیز انجام شده است.
وی گفت: در شرایط کنونی تعدادی دوچرخه از طرف شهرداری شوشتر خریداری می‌شود که همگی در پارک بعثت شهرستان شوشتر مستقر می‌شوند و بانوان در ساعاتی از روز می‌توانند با حضور در این پارک از این امکانات برای ورزش به صورت رایگان استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه شرایط برای ورزش بانوان در این پارک مهیاست، افزود: این پارک به دلیل محصور بودن امکان حضور بانوان را در ساعاتی از روز دارد و به این دلیل شرایط برای ورزش بانوان در فضای باز مهیاست.
وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری شوشتر تاکید کرد: ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده است و در اقدامات اولیه در دو شب گذشته بیش از 25 سگ کشته شده است.
وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی در تغییر ساختار این ستاد بود گفت: این ستاد در بازنگری انجام شده باید با روش‌هایی غیر از تیراندازی سگ‌ها را اتلاف می‌کرد که با نبود امکانات در شوشتر چنین امری امکان پذیر نبود و این شرایط باعث شد تا قدری این ستاد تعطیل باشد.
وی با اشاره به اینکه مشکل پیمانکار این ستاد برطرف شده است، افزود: با صبوری مسئولان بهداشتی شهر شوشتر در طی مراحل قانونی این ستاد مشکل پیمانکار این ستاد برطرف شده است و در شرایط کنونی کسی که پیمانکار این ستاد و مسئول اتلاف سگ‌های ولگرد در شوشتر شده است مجوز رسمی از نیروی انتظامی دارد و از این نظر نیز مشکلی برای این امر وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: برای اتلاف سگ‌های ولگرد نیاز به زمان است زیرا در این مدت که این ستاد تعطیل بوده است این سگ‌ها زاد و ولد زیادی داشته‌اند و باید با برخورد جدی در این باره برای رسیدن شوشتر به وضعیت مناسب از نظر بهداشتی تلاش کرد و در این باره در حال تلاش هستیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر به دلیل سابقه تاریخی بسیار زیادی که دارد باید با حفظ مبانی تاریخی بودن به تمرکز بازارها اقدام کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید برخی از بازارهای شوشتر به مکان‌های جدیدی منتقل شوند، بیان کرد: بازارهای عطاری، پارچه فروشی، بستنی فروشی و.... باید با حفظ صبغه تاریخی در مکان‌های تاریخی راه اندازی شود و در این باره باید اقدامی شایسته انجام شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول