اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

توسعه امور فرهنگی در کرج ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کرج بر توسعه امور فرهنگی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

توسعه امور فرهنگی در کرج ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو عصر امروز در مراسم معرفی مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین برنامه‌ریزی مدون در این مسیر یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان فرهنگی در کلانشهر کرج است.
وی ادامه داد: کرج دارای استعدادهای بالقوه‌ای در زمینه فرهنگی است که در صورت توجه به این مهم می‌تواند حضوری پررنگ در عرصه‌های فرهنگی داشته باشد.
رئیس شورای شهر کرج پرداختن به امور فرهنگی را بسیار پیچیده عنوان کرد و گفت: در این راستا لازم است تا تمرکز بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وی به کارگیری نیروهای متخصص و آشنا با اساس و بنیان اصلی امور فرهنگی را در توسعه و اعتلای فرهنگ در کلانشهر کرج مهم برشمرد.
دادگو تأکید کرد: در زمان مدیریت حسین امیدیان مدیر قبلی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج تحولات اساسی در زمینه فرهنگ در کرج صورت گرفت.
رئیس شورای شهر تصریح کرد: اما با توجه به رشد جمعیت و افزایش بیشتر برنامه‌های فرهنگی نباید به برنامه‌های فرهنگی اجرایی شده بسنده کرد و باید مسیر توسعه و پیشرفت را در مسائل فرهنگی بیش از گذشته طی کنیم.
دادگو افزود: به کارگیری جوانان خلاق و استفاده از خلاقیت‌های آنها می‌تواند در رشد برنامه‌های فرهنگی کرج بسیار موثر باشد.
دادگو بیان کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی باید الگوی درست و اسلامی را داشته باشیم تا بتوانیم در تربیت صحیح نوجوانان و جوانان این شهرستان حرکت کنیم.

*اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند داشتن الگوهای مناسب است
معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: برای اجرای درست برنامه‌های فرهنگی باید الگوهای مناسب را انتخاب کرده تا علاوه بر جذب بیشتر جوانان شاخص‌های تربیتی و اسلامی را نیز داشته باشد.
حسین امیدیان افزود: برای موفقیت بیشتر در برنامه‌های فرهنگی باید نیازهای مردم به ویژه قشر جوان را در این زمینه مورد ارزیابی قرار دهیم و براساس خواسته‌های آنان برنامه‌های فرهنگی را به مرحله اجرا درآوریم.
وی بر به کارگیری افراد متخصص و مجرب در این حوزه حساس و مهم تأکید و خاطرنشان کرد: به کارگیری این نیروها می‌تواند در توسعه کیفی امور فرهنگی نقش به سزایی داشته باشد.
در این مراسم بهروز ورمحمدی به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج منصوب شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول