اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران خبر داد:

بهره‌برداری از شبکه فاضلاب جنوب تهران در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران گفت: همزمان با دهه فجر شبکه فاضلاب جنوب تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از شبکه فاضلاب جنوب تهران در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15، اصغر ریاضتی با شرکت در جلسه هم‌اندیشی با شهردار و دبیران شورایاری محلات بیست گانه منطقه 15 اعلام کرد: شبکه فاضلاب منطقه 15 به عنوان اولین منطقه در سطح مناطق بیست و دو گانه شهر تهران همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران ضمن تقدیر از شهردار منطقه به جهت پیگیری و تلاش همه جانبه در راستای حل مشکل فاضلاب منطقه گفت: در حال حاضر اجرای عملیات شبکه فاضلاب و نصب انشعابات در منطقه بیش از 95 درصد پیشرفت داشته و در مجموع کمتر از 5 درصد از عملیات در این منطقه باقیمانده است که اگر به همین روش که پیگیری شده است، ادامه دهیم کار تا بهمن ماه سال جاری تکمیل می‌شود.
مدیر عامل شرکت فاضلاب شهر تهران از دبیران شورایاری محلات منطقه خواست ظرف مدت ده روز آینده نشانی دقیق تمام نقاطی که عملیات اجرایی آنها باقیمانده است به شرکت فاضلاب اعلام نمایند تا با تکمیل بانک اطلاعات و به روز رسانی سیستم اطلاعاتی بتوانیم در اسرع وقت نسبت به تکمیل پنج درصد باقیمانده اقدام نموده و کار را در تاریخ اعلام شده به بهره برداری برسانیم.
ریاضتی همچنین تاکید کرد: چند محور اصلی در منطقه شامل شهرک‌های کیانشهر، جمهوری، شاهد و تامین اجتماعی که بلا تکلیف بودند را نیز پس از چندین نوبت جلسه و طرح در شورای اسلامی شهر تهران، رسماٌ تحویل گرفتیم و هر گونه خدماتی که نیاز باشد پاسخگو هستیم و امیدواریم کار در این شهرک‌ها نیز بدون تعطیلی و با سرعت پیش رود تا عملیات این شهرک‌ها نیز در دهه فجر بر اساس استانداردهای تعریف شده تکمیل شود.
مجتبی یزدانی، شهردار منطقه 15 نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران و هیئت همراه به جهت پیشرفت خوب کار در منطقه نسبت به سایر مناطق گفت: امیدواریم با همکاری و تلاش یکدیگر و دوستان شورایاری بتوانیم تا دهه فجر این موضوع را به صد در صد برسانیم.
دبیر شورایاری محلات بیست‌گانه منطقه نیز به تشریح اقدامات انجام شده در سطح محلات و اعلام نقاط باقی مانده و مشکلات و کاستی‌هایی که در محلات وجود دارد پرداخته و از مسئولان شرکت فاضلاب شهر تهران به جهت پیشبرد امر فاضلاب در منطقه تقدیر کردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول