اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ایجرود اعلام کرد:

رشد درصد راهیابی دانش‌آموزان ایجرودی‌ به دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ایجرود گفت: تعداد راه‌یافتگان ایجرودی به مراکز عالی و دانشگاه‌ها دارای رشد 11.6 درصدی است.

رشد درصد راهیابی دانش‌آموزان ایجرودی‌ به دانشگاه‌ها
تقی ناصر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در آزمون سراسری سال‌جاری 111 نفر از شهرستان ایجرود در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرفته شده‌اند که این تعداد دارای رشد 11.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
وی با اشاره به اینکه عدم انتخاب زمان و مکان مناسب برای مطالعه، راه رفتن در زمان مطالعه و وجود و اضطراب از جمله مواردی است که موجب عدم تمرکز دقیق در هنگام درس خواندن می‌شود، افزود: افراط در مطالعه و بلند درس خواندن نیز از مواردی است که موجب می‌شود، دانش‌آموزان نتوانند تمرکز دقیقی بر مطالب درسی داشته باشند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود یادآور شد: دانش‌آموزان بهره کافی را زمان کرده و به خواندن مطالب درسی به صورت اصولی بپردازند.
وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن برگزاری مراسم تجلیل و قدرشناسی برای افراد موفق در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: تشویق دانش‌آموزان پس از کسب موفقیت موجب تشویق سایر دانش‌آموزان و نوجوانان می‌شود.
ناصر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی بنیاد نخبگان در شهرستان ایجرود افزود: مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در نظر دارند، با تدوین 114 برنامه و اجرای آن در سال‌جاری این شهرستان را به عنوان یک شهرستان برتر معرفی کنند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اضافه کرد: ارج‌گذاری یاوران مدرسه به منظور ارج‌‌گذاری برای افرادی که اقدامی برای مدارس انجام داده‌اند از اقداماتی است که توسط مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در مدارس اجرا می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ارج‌گذاری برای یاوران مدرسه را معرفی افراد تلاش‌گر در این زمینه به دانش‌آموزان و مردم است.
وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف طرح ارج‌گذاری به یاوران مدرسه ترغیب و ایجاد انگیزه در سایر اهالی برای مشارکت در امورات مدرسه است، اضافه کرد: اولویت دادن به مشارکت فکری اولیا در امور مدرسه نیز از دیگر اهداف این طرح است.
ناصر احمدی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی مختلف در سطح مدارس شهرستان نیز از جمله برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش شهرستان ایجرود است.
وی برگزاری مسابقات در رشته‌های احکام و اذان و محافل انس با قرآن کریم را نیز از برنامه‌هایی برشمرد که در طول سال تحصیلی در مدارس شهرستان ایجرود اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول