اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماهیانه صورت می‌گیرد؛

توزیع 800 تن گاز مایع در زنجان، ماهنشان و ایجرود

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی زنجان گفت: ماهیانه 800 تن گاز مایع در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و ایجرود توزیع می‌شود.

توزیع 800 تن گاز مایع در زنجان، ماهنشان و ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهرآور ظهر امروز در جلسه سوخت با اشاره به اینکه ماهیانه شرکت بوتان گاز 200 تن، شرکت آذر گاز 341 تن و شرکت پرسی گاز 266 تن گاز مایع در استان پخش می‌کنند، اظهار داشت: این میزان گاز جذب شده معادل 72 هزار کپسول گاز مایع است که در شهرستان‌های یاد شده به مصارف مختلف می‌رسد.
وی با بیان اینکه در توزیع گاز مایع در استان زنجان خیلی مشکل وجود دارد، افزود: باید لیست خانوارها و سایر ارگان‌ها که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، به شرکت نفت ارائه شود تا شرکت طبق این لیست سهمیه در نظر گیرد.
در ادامه این جلسه بخشدار زنجان‌رود با انتقاد از شرکت آذرگاز و با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از روستاها قیمت گاز مایع به 6 هزار تومان نیز می‌رسد، خاطرنشان کرد: شرکت‌های توزیع گاز مایع به قیمت مصوب اهمیت نداده و هزینه‌های زیادی را به روستاییان تحمیل می‌کنند.
فرهاد بابایی با بیان اینکه شرکت‌ها علاوه بر بالا بردن قیمت‌ها با جا‌به‌جایی سیلندرهای گاز مایع سبب کمبود گاز در روستاها نیز می‌شوند، یادآور شد: در حال حاضر چندین خودرو در مقابل شرکت‌های توزیع گاز برای گرفتن گاز به صورت آزاد صف کشیده‌اند و این در حالی است که کپسول گاز به اندازه کافی در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و ایجرود وجود دارد.
وی گفت: در حال حاضر مشکل کمبود سیلندر گاز و سهمیه گاز مایع در استان و در شرکت‌ها وجود ندارد فقط نحوه توزیع کپسول از سوی این شرکت‌ها درست نیست و مشکلاتی را برای روستاییان به وجود آورده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول