اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

تصویب 195 پروژه عمرانی برای ایجرود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تصویب اجرای 195 پروژه عمرانی برای ایجرود گفت: این پروژه‌ها با بودجه‌ای در حدود 396 میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.

تصویب 195 پروژه عمرانی برای ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری مشترک استان زنجان و شهرستان ایجرود اظهار داشت: 90 درصد مردم شهرستان ایجرود در روستاها زندگی می‌کنند که این مسئله لزوم توجه به عمران روستایی این شهرستان را چند برابر می‌کند.
وی با اشاره به تصویب اجرای 195 پروژه عمرانی برای شهرستان ایجرود گفت: این پروژه‌ها با بودجه‌ای در حدود 40 میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای شهرستان ایجرود را پروژه‌های آبی عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این پروژه‌های تولیدات محصولات کشاورزی شهرستان ماهنشان پنج برابر می‌شود.
وی از پیشرفت پروژه‌های عمرانی روستایی شهرستان ایجرود خبر داد و اضافه کرد: از سال 84 تا کنون در حدود 3 هزار و 441 واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است.
کریمی از تعریف 184 واحد مسکن مهر برای شهرستان ایجرود خبر و ادامه داد: 144 نفر متقاضی مسکن مهر در این شهرستان ثبت‌نام کرده و 45 واحد نیز به آنها تحویل داده شده است.
وی با اشاره به تجربه جالب شهرستان ایجرود در عمران روستایی گفت: یکی از روستاهای خالی از سکنه این شهرستان بعد از 10 سال در حال حاضر 45 خانوار ساکن دارد.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهرستان ایجرود یکی از شهرستان‌های جدیدالتاسیس است، تصریح کرد: ایجرود بعد از زنجان بیشترین رشد را در جذب اعتبارات دارد، که در حدود 11 تا 12 درصد است.
وی همچنین از کمک 5 میلیارد تومانی استان به پروژه‌های عمرانی دو شهر زرین آباد و حلب خبر داد و افزود: تامین این مبلغ کمک شایان توجهی به اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی می‌کند.
کریمی با اشاره به تامین اعتبار لازم برای تکمیل استخر زرین آباد تاکید کرد: تکمیل جاده زنجان ـ بیجار، بیمارستان 32 تختخوابی که در مرحله نازک کاری است احداث جاده از داخل شهر زرین آباد به آن از دیگر پروژه‌های در دست اجرا برای شهرستان ایجرود است.
وی احداث شهرک پتروشیمی و همچنین یک شهرک برای صنایع دیگر را از دیگر نیازهای این شهرستان اعلام کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول