اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد؛

تجهیز مدارس ایجرود به اینترانت ملی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود از تجهیز مدارس ایجرود به اینترانت ملی در آینده نزدیک خبر داد.

تجهیز مدارس ایجرود به اینترانت ملی
تقی‌ ناصر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایجرود اقدامات بسیاری را در زمینه ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس این شهرستان انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک مدارس ایجرود به اینترانت ملی مجهز می‌شوند، ادامه داد: همچنین در اسرع وقت مجتمع‌ها، مدارس شبانه‌ روزی و مدارس شهری نیز به اینترانت ملی مجهز می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرایی شدن نظام آموزشی 3-3-6 از سال تحصیلی آینده در کشور یادآور شد: این امر موجب ارتباط پیوسته بین اولیا دانش‌آموزان و مسئولان آموزشی در مدارس می‌شود.
وی در ادامه به افزایش تعامل بین مدیران مجتمع‌ها و مدارس شبانه‌روزی و شرکت معلمان در دوره‌های هفت‌گانه کامپیوتر و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تاکید کرد و افزود: در حال حاضر اقدامات خوبی در این زمینه در آموزش و پرورش شهرستان ایجرود صورت گرفته است.
ناصراحمدی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش معلمان ایجرودی یادآور شد: باید دوره‌های تخصصی 128 ساعته برای مدیران مدارس شهرستان، تحلیل کتب جدید دوره ابتدایی برای معلمان ایجرودی برگزار شود.
وی با اشاره به تعبیه زنگ نماز در مدارس ایجرود اضافه کرد: تعبیه این زنگ در بین دروس تحصیلی یکی از اقدامات بسیار خوبی است که در زمینه آشنا شدن دانش‌آموزان با فرهنگ نماز خواندن به صورت صحیح انجام شده است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود همچنین تکمیل اطلاعات پرسنلی در پورتال دولت و اجرای طرح شنا را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش شهرستان ایجرود عنوان کرد و افزود: طرح طناب‌زنی برای دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی و فعالیت بیش از پیش مدارس قرآنی نیز از جمله برنامه‌هایی است که در مدارس ایجرود در حال انجام شدن است.
وی در ادامه با اشاره به حضور باشکوه دانش‌آموزان ایجرودی در راهپیمایی 13 آبان یادآور شد: هر سال این راهپیمایی با استقبال و حضور با شکوه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
ناصراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به هوشمند شدن مدارس ایجرود اشاره کرد و ادامه داد: تا سه سال آینده همه مدارس ایجرود هوشمند می‌شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر زیر ساخت‌های مورد نیاز به منظور هوشمند کردن مدارس در شهرستان ایجرود صورت گرفته است، اضافه کرد: معلمان  نیز می‌توانند با حضور در دوره‌های آموزشی متعدد آمادگی مورد نیاز را برای تدریس با فناوری‌های نوین را به دست آورند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایجرود در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 هزار و 400 دانش‌آموز در مدارس ایجرود مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: همچنین 119 مدرسه نیز در شهرستان ایجرود نیز در حال فعالیت است.
وی با بیان اینکه 10 واحد از این مدارس در مقطع دبیرستان هستند، ادامه داد: همچنین از مجموع مدارس شهرستان ایجرود 30 باب مدرسه در مقطع راهنمایی فعال هستند.
ناصراحمدی یادآور شد: 79 باب مدرسه نیز در شهرستان ایجرود در مقطع ابتدایی فعال هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول