اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مساجد مازندران خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی منتظر آسمانی در مساجد مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از برگزاری دوره آموزشی منتظر آسمانی در مساجد استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی منتظر آسمانی در مساجد مازندران
محمد فوقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری گفت: تعریف چشم‌انداز و هدف کلی در بحث مهدویت برای شرکت کنندگان، سطح‌بندی آموزشی و استانداردسازی آموزش مهدویت در بین فعالان کانون‌های مساجد، آشنایی هنرمندان و فرهیختگان عرصه مهدویت با محتوای عمیق مرتبط با عرصه مهدویت و انتظار، از اهداف کلی این دوره آموزشی است.
فوقی با اشاره به اینکه این دوره با همکاری کانون فرهنگی و هنری صبح انتظار مصلی بقیه‌الله اعظم(عج)شهرستان چالوس برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: آموزش شیوه پرداخت به مباحث مهدوی در موضوع‌های مختلف محتوایی، استراتژیک، امت واحده و نیز سینمایی، فرهنگی و هنری، غنای تولیدات فاخر فرهنگی و کالایی فرهنگی قابل عرضه، بسترسازی برای تشکیل شبکه فعالان مهدویت توسط ارائه راهکار به کانون‌ها و معرفی مذاکره در مورد مباحث مهدویت از اهداف کلی دیگر از این دوره است.
مسئول کانون مساجد استان با اشاره به اینکه این دوره به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مبانی مهدویت در هنر اسلامی، ساخت انیمیشن، داستان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، گروه‌های موسیقی و سرود، نمایش‌های صحنه‌ای، تئاتر و کارگردانی از محتوای هنری این دوره است.
این مسئول با اشاره به اهداف جزئی این دوره گفت: آموزش تخصصی و عمومی بیان مبانی مهدویت، آموزش مربیان و مخاطبان در دو سطح، تولید محتوای مناسب و در شان، معرفی تولیدات فاخر موردی به دیگر مراکز، شناسایی کانون‌های فعال تخصصی مهدویت و ارتقاء سطح فعالیت‌ها از اهداف جزئی این دوره است.
فوقی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی، مباحث تخصصی مهدویت از محتوای علمی و تخصصی این دوره است، اذعان داشت: تربیت نیرو با دغدغه بحث مهدویت و دارای عقبه محتوایی مناسب به عنوان یک مرجع اجتماعی، علمی در کانون‌ها، جهت‌دهی به تولیدات مناسب فرهنگی، ایجاد شاخص و معیار برای تولیدات فرهنگی، ایجاد بسترهای نوآوری و خلاقیت در زمینه تولیدات به روز مهدوی و برخورد ضمنی با فرقه‌های انحرافی از اهداف رفتاری این طرح است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول