اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد جنوب کرمان خبر داد:

فعالیت 210 کانون فرهنگی مساجد در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب استان کرمان گفت: 210 کانون فرهنگی و هنری مساجد در جنوب استان کرمان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 210 کانون فرهنگی مساجد در جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کانون مساجد استان کرمان اظهار داشت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب استان کرمان از زمستان سال گذشته فعالیت خود را با 181 کانون آغاز کرد و در حال حاضر تعداد کانون‌ها در این منطقه به 210 مرکز رسیده است.
وی با اشاره به فعالیت هفت کانون تخصصی فرهنگی و هنری مساجد در زمینه‌های مختلف در جنوب استان کرمان بیان کرد: 25 کتابخانه مخزن‌دار در جنوب استان کرمان وجود دارد.
آزادی خاطرنشان کرد: به ازای هر یک از کانون‌های فرهنگی و هنری در جنوب استان کرمان یک کتابخانه باز در روستاها و محله‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه 78 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای جنوب استان کرمان دایر هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر مناطق جنوب استان کرمان روستایی هستند، باید اهمیت ویژه‌ای به حوزه‌های روستایی قائل شویم.
آزادی با اشاره به اینکه در هر مسجد دارای زمینه مساعد کانون فرهنگی و هنری مسجد راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: راه‌اندازی سه مرکز فرهنگی دیجیتال در جنوب استان کرمان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون دو کانون به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول