اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد سمنان خبر داد:

افزایش 3 برابری کانون‏های مساجد استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تعداد کانون‏های مساجد در استان سمنان سه برابر شده و به 125 کانون رسیده است.

افزایش 3 برابری کانون‏های مساجد استان سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیرعلی عموزاده ظهر امروز در آیین تودیع خود که در فرهنگ‌سرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی که در حوزه فرهنگ خدمت می‏کند، برگزیده است.
وی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‏های فراوان فرهنگی است، ادامه داد: از هنرمندان این استان درس زیادی گرفته‏ام که از آنها تقدیر می‏کنم.
مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: قرآن در مدت 23 سال از طریق جبرئیل بر قلب نازنین پیامبر (ص) نازل شد اما دو آیه در قرآن وجود دارد که حتی جبرئیل هم لیاقت انتقال آن را نداشت و مستقیما بر قلب پیامبر (ص) نازل شد که محتوا و مضمون آن بلند است.
عموزاده با بیان اینکه این دو آیه، آیه‏های پایانی سوره بقره هستند، افزود: در آیه پایانی سوره بقره آمده "ما تکلیف نکردیم بر کسی مگر به وسعتش" که باید بگویم از زمانی که وارد این عرصه شدم به تکلیف خود عمل کردم و تمام توان خود را در این راه بکار گرفتم تا شرمنده خداوند، خلق خدا و خودم نشوم و با آن که قصور وجود داشت اما توان بنده بیش از این نبود.
وی با بیان اینکه رکن رکین دین اسلام توحید است، تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا یک جامعه توحیدی ایجاد کنیم و باید از حاشیه‏هایی که اتحاد ما را خدشه‏دار می‏کند، بپرهیزیم.
مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تودیع از وداع و خداحافظی می‏آید، اظهار داشت: ما این کلمه را قبول نداریم و همیشه به همه سلام می‏کنیم و امیدواریم که سلام و سلامت از سوی خداوند راهی همگان باشد.
عموزاده اضافه کرد: استان سمنان جمعیت محدودی دارد اما ظرفیت‏های فرهنگی و هنری آن فوق‏العاده زیاد است و هنرمندان زیادی در عرصه بین‏المللی و ملی دارد.
وی همچنین با اشاره به عملکرد خود در مدت زمان فعالیتش گفت: در حوزه سخت‏افزاری، پروژه‏های زیادی در استان سمنان اجرا شده و همچنین پروژه‏هایی در دست اقدام است.
مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: یکی از این پروژه‏ها کتابخانه مرکزی سمنان است که امیدواریم با همت همکاران تا سال آینده به اتمام برسد که افتتاح این کتابخانه سرآغازی مجدد برای یک حرکت علمی خواهد بود.
عموزاده ادامه داد: در حوزه نرم‏افزاری نیز با عنایت الهی حرکات خوبی در استان سمنان انجام شده است.
وی تصریح کرد: تعداد کانون‏های مساجد در استان سمنان سه برابر شده است و به 125 کانون رسیده که تا پایان سال به 150 کانون می‏رسد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول