اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس خبر داد:

فعالیت 544 دفتر مخابرات روستایی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تعداد دفاتر ICT روستایی به 544 دفتر رسیده است.

فعالیت 544 دفتر مخابرات روستایی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالعظیم قنبریان بعد از ظهر امروز در همایش دفاتر روستایی استان فارس اظهار داشت: برای نظارت بیشتر بر روی دفاتر ICT روستایی مبادرت به برپایی جلسه پیگیری روند تاسیس و تشکیل دفاتر خدمات پستی روستایی، نظارت ویژه بر فعالیت این دفاتر، تدوین آیین‌نامه برای بازدیدهای دوره‌ای و گزارش ماهانه روستایی و ارسال اطلاعات ماهانه کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: اطلاع از وضعیت مستقیم روستاها، کنترل کارگزاران، بررسی وضعیت دفاتر، ارتباط ONLINE و سریع با تمام دفاتر از دیگر ویژگی‌های دفتر ICT روستایی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس اضافه کرد: فارس نخستین استانی بوده که بر اساس آیین‌نامه، ایجاد و بهره‌بری از دفاتر ICT روستایی و فناوری اطلاعات را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
قنبریان در مورد درآمدهای حاصله از مرسولات پستی و دفاتر ICT روستایی ابراز داشت: از 504 دفتر روستایی، 28 دفتر حدود 10میلیون ریال معادل 2،5 درصد در ماه درآمد داشته‌اند.
وی بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته 343 دفتر ICT روستایی برون‌سپاری و دارای امکانات و تجهیزات شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس خاطرنشان کرد: نگاه به دفتر ICT روستایی اقتصادی بوده و باید به دستگاه‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند اعتماد داشت.
وی با تاکید بر اینکه حمایت از دفاتر ICT روستایی و خدماتی ضروری است، افزود: آموزش به کارکنان دفاتر پستی از جمله مواردی بوده که باید به آن توجه ویژه شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول