اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مخابرات در رفع اختلالات اینترنتی و تلفن‌های همراه تلاش کند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اختلال در تلفن‌های همراه و اینترنت‌ها زیاد شده است، گفت: مخابرات در رفع اختلالات اینترنتی و تلفن‌های همراه تلاش کند.

مخابرات در رفع اختلالات اینترنتی و تلفن‌های همراه تلاش کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی اکبر طاهایی شنبه شب در کارگروه اشتغال استان با تاکید بر تقویت نیروی انسانی در مازندران ابراز داشت: بسیاری از مشکلات و معضلات استان مازندران با تقویت نیروی انسانی حل‌شدنی است.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات شهرستان‌ها با بازدید مدیران و مسئولان ارشد حل می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از سازوکارهای اشتغال در مازندران با مدیریت و نظارت صحیح مسئولان فراهم می‌شود.
طاهایی با تاکید بر اینکه ادبیات مدیران و مسئولان استان باید با ادبیات رئیس جمهور همخوانی داشته باشد، گفت: برخی مدیران باید با دولت راست و حسینی باشند، وقتی دست مردانه داده‌اید باید تا آخر با دولت همگام باشید.
  
* نفاق نباید در سیستم مدیریتی ریشه کند
وی با تاکید بر اینکه نفاق نباید در سیستم کاری و مدیریتی ریشه کند، افزود: برخی از مدیران هنوز در بحث جریان انحرافی دچار ابهام هستند.
طاهایی ادامه داد: امضای حکم من به اعتبار احمدی‌نژاد است و امضای حکم مدیران استانی به اعتبار وزیر و استانداری که منتخب رئیس جمهور بوده است و همه ما باید تابع دستورات رئیس جمهور باشیم.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه مسلمانان به درستی پیام غدیر را درک نکردند و دچار فریب شدند، اظهار داشت: درک نکردن غدیر موجب مکافات برای مسلمانان شد، ما نیز باید به مباحث اعتقادی توجه کرده و دغدغه ولایت را داشته باشیم.
  
* هر مدیری نمی‌تواند با دولت همگام باشد می‌تواند برود
طاهایی با بیان اینکه همه کسانی که به این دولت دست مردانه دادند باید تا آخر پای کار بایستند، متذکر شد: هر مدیری نمی‌تواند با دولت همگام باشد می‌تواند برود و در حد یک کارشناس در حوزه کاری خود فعالیت کند.
استاندار مازندران ابراز داشت: از دوران استانداری قزوین حقوق هم از دولت نمی‌گیرم، رابطه مالی با دولت ندارم، به همان ارثیه پدری کفایت کردم، تمام وجودم هزینه نظام است، ولی باید بدانیم چه کاری برای توسعه استان کردیم، حریت و مردانگی را باید برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی مبذول نظر داشته باشیم.
طاهایی افزود: ضایعه بی‌مروتی باز شده است، آنهایی که سر سفره امام بزرگ شدند و به امام راحل بی‌معرفتی کردند "انحراف "محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هر کسی از مدار امام و رهبری فاصله بگیرد، بی‌مروتی و انحراف دارد. 
 
* باید در چارچوب دغدغه‌های رهبری و رئیس جمهور گام برداریم
استاندار مازندران گذشت و صبوری رهبری در بعد از انتخابات دهم را الگوی مناسبی برای همه دانست و گفت: بعد از انتخابات رهبری در تریبون نماز جمعه همه کاندیداها را معرفی کرد.
طاهایی یادآور شد: باید در چارچوب دغدغه‌های رهبری و دستورات رئیس جمهور گام برداریم.
نماینده عالی دولت در مازندران در بخشی از سخنانش که به کارگروه اشتغال مرتبط می‌شد با تاکید بر اینکه ظرفیت کار در حوزه آبفای شهری زیاد است، گفت: وقتی شرکت آبفای شهری از تعهدات خود عبور کرد ظرفیت و جای کار مضاعف را دارد.
وی افزود: پروژه بانک جهانی در بخش آبفای شهری فعال شده است و فضا برای اشتغالزایی در این بخش مناسب خواهد بود.
 
* اختلال در تلفن‌های همراه و اینترنت‌ زیاد شده است
طاهایی ظرفیت‌های اشتغالزایی در مازندران را مطلوب دانست و متذکر شد: رصد ظرفیت‌های اشتغالزایی موجب می‌شود در بخش‌های مختلف به درستی مدیریت شود به ویژه در بخش مخابراتی که برای یک‌هزار و 19 نفر متعهد شدیم.
وی با تاکید بر اینکه اختلال در تلفن‌های همراه و اینترنت‌ها زیاد شده است، یادآور شد: مخابرات در رفع اختلالات اینترنتی و تلفن‌های همراه تلاش کند و بیشتر به بحث اشتغالزایی در این دستگاه بپردازد.
طاهایی افزود: تحصیل کرده‌های بیکار در رشته کامپیوتر، آی تی، مهندسی برق و ریاضیات کاربردی در مازندران زیاد است، دستگاه‌های اجرایی متولی در جذب نیروهای تحصیلکرده متخصص بکوشند.
  
* مرور سند توسعه اشتغال استان
استاندار مازندران ابراز داشت: ماجرای تخلف در بانک صادرات و ال سی‌های غلط و نادرست موجب شد تا بنگاه‌های اقتصادی قربانی این ماجرا باشند.
 به گزارش فارس، سند توسعه اشتغال استان که باید در سفر چهارم دولت به مازندران به تصویب برسد، در این جلسه مرور شد.
این سند با هدف نهایی اسناد بخشی، دستگاهی و شورای عالی اشتغال با فرآیند مشارکتی مهندسان مشاور و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در مازندران تدوین شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول