اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر فعالیت‌های پیمانکار گاز در آبپخش صورت گرفت؛

آسیب جدی به تاسیسات مخابراتی آبپخش

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه مخابرات آبپخش گفت:‌ در روزهای گذشته به دنبال فعالیت‌های پیمانکار گاز در این شاهد وارد شدن آسیب جدی به تاسیسات مخابراتی آبپخش و قطع تلفن شهری بوده‌ایم.

آسیب جدی به تاسیسات مخابراتی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، امین اخلاقی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی راهبردی مشکلات ادارات تاسیساتی این بخش اظهار داشت: شرکت مخابرات یکی از حساس‌ترین نهاد‌ها و ارگان‌ها در هر شهر است، زیرا کوچک‌ترین خللی در این سیستم مردم و ادارات و نهاد‌ها را دچار مشکل می‌کند.
وی افزود: در ماه‌هایی که شاهد فعالیت پیمانکار اداره گاز در آبپخش بوده‌ایم گاها مشکلاتی برای تاسیسات مخابراتی آبپخش به وجود آمده که با مذاکره و رایزنی مسئولان ارشد بخش این مشکل در کو‌تاه‌ترین زمان ممکن برطرف شده است.
اخلاقی خواستار دقت بیشتر پیمانکاران در مسیر تاسیسات مخابراتی شد و اذعان داشت: پیمانکاران باید در اجرای طرح‌های عملیاتی خود دقت بیشتری کنند تا تاسیسات مخابراتی که تاسیساتی حساس هستند دچار خسارت و آسیب نشوند.
رئیس شرکت مخابرات بخش آبپخش خاطرنشان کرد: از بدو فعالیت پیمانکار اداره گاز در آبپخش، شرکت مخابرات در این شهر بیشترین همکاری را با پیمانکار مربوطه داشته تا شاهد انجام مطلوب فعالیت‌های شرکت گاز در این شهر باشیم و هیچ خللی در روند ادامه فعالیت‌ها ایجاد نشود.
اخلاقی ابراز داشت: با وجود حمایت بسیار خوب شرکت مخابرات از پیمانکار اداره گاز در آبپخش ولی در برخی موارد فعالیت پیمانکار خسارات و آسیب‌هایی به تاسیسات شرکت مخابرات وارد کرد که اعتراضات و نارضایتی شدید مردمی را در شهر آبپخش به دنبال داشت.
وی قطع کابل‌های شبکه تلفن شهری را مشکل اصلی شرکت مخابرات در مسیر‌های فعالیت پیمانکار اداره گاز دانست و تصریح کرد: در یک مورد از قطعی‌های شبکه تلفن شهری که شاهد آن بودیم بیش از چهار هزار تلفن شهری برای چندین ساعت متمادی قطع شد و مسئولان شرکت مخابرات در راستای تعهدات به مردم شریف شهر آبپخش با جدیت هرچه تمام‌تر در زمانی کوتاه این مشکل را حل کردند.
این مسئول عنوان داشت: شرکت گاز موظف است اجرای تمامی فعالیت‌های خود در سطح شهر را با هماهنگی و استعلام مخابرات شهر آبپخش انجام دهد تا شاهد وقوع هیچگونه مشکلی در شهر آبپخش نباشیم.
اخلاقی افزود: در چندین مورد به دلیل انجام فعالیت‌های بدون استعلام به پیمانکار مربوطه تذکراتی داده‌ایم و امیدواریم از امروز به بعد شاهد مشکلات و اختلالات ناشی از فعالیت این پیمانکار در شبکه مخابراتی شهر آبپخش نباشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول