اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات آبپخش:

خسارت شبکه‌های مخابراتی باید کمتر از 48 ساعت پرداخت شود

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات آبپخش گفت: خسارت شبکه‌های مخابراتی باید کمتر از 48 ساعت پرداخت شود.

خسارت شبکه‌های مخابراتی باید کمتر از 48 ساعت پرداخت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، امین اخلاقی شامگاه چهارشنبه در دومین نشست راهبردی بررسی مسائل و مشکلات تاسیساتی بخش آبپخش اظهار کرد‌: در عصر جدید شاهد پیشرفت و توسعه تکنولوژی ارتباطات در جامعه بوده‌ایم و سیستم‌های مخابراتی نقشی مهم در زندگی مردم ایفا می‌کنند.
وی افزود: تمام ادارات و پیمانکاران باید در اجرای طرح‌های خود با ادارات مربوط به تاسیسات زیربنایی بخش آبپخش هماهنگ باشند و با هماهنگی و استعلام از این ادارات فعالیت خود را ادامه دهند.
اخلاقی ادامه داد: در مدت اجرای پروژه‌ گازرسانی شهری به آبپخش مخابرات این شهر نهایت همکاری را با پیمانکار مربوط در اجرای این طرح ملی داشته و انتظار داریم پیمانکار و مسئولان اجرای این طرح نیز شرایط ویژه ادارات را در نظر گرفته و با ملاحظه این شرایط نسبت به انجام هرگونه فعالیت در سطح بخش اقدام کنند.
رئیس مخابرات آبپخش عنوان کرد: پیمانکاران در اجرای حفاری و طرح‌های خود باید با از شرکت مخابرات مسیر تاسیسات مخابراتی را استعلام و بر این اساس فعالیت کنند.
اخلاقی تاکید کرد: در صورت عدم استعلام از شرکت مخابرات در اجرای طرح‌ها مقصر اصلی هرگونه خسارت وارده به تاسیسات، پیمانکار و اداره مجری است و در کوتاه‌ترین زمان باید نسبت به پرداخت خسارت برای رفع مشکل اقدام کند.
وی اضافه کرد: انجام استعلامات پیمانکار شرکت گاز در آبپخش منوط به پرداخت هزینه‌های استعلامات گذشته است و باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی استعلام خود اقدام کرده و برای ادامه فعالیت خود نیز با استعلام از این اداره اقدام به حفاری کند.
این مسئول متذکر شد: در شرایطی که بسیاری از امور روزمره مردم به صورت اینترنتی و با استفاده از شبکه‌های مخابراتی انجام می‌شود ایجاد هرگونه اخلال و اشکال در شبکه‌های مخابراتی زندگی روزمره درصد زیادی از مردم را مختل می‌کند.
رئیس مخابرات آبپخش بیان کرد:‌ بر اساس قوانین قطعی کابل مخابراتی پس از 48 ساعت باید رفع شود و این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که پیمانکار مربوط خسارات وارده را پرداخت کند.
اخلاقی خاطرنشان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند از تمام توان برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم و تحقق اهداف والای این هدف اقتصادی تلاش خواهم کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول