اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست خراسان رضوی:

‌بایدها و نبایدها در اطلاع‌رسانی ‌به صورت شفاف و صریح ‌‌اعلام شود‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست استان خراسان رضوی گفت: در اطلاع‌رسانی بایدها و نبایدها باید به صورت شفاف و صریح به مجموعه‌ها اعلام شود.

‌بایدها و نبایدها در اطلاع‌رسانی ‌به صورت شفاف و صریح ‌‌اعلام شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن کاظمی ظهر امروز در نخستین گردهمایی روسا و مسئولان حراست موسسات غیرانتفاعی آموزش عالی استان خراسان رضوی اظهار داشت: نگاه حراست به مراکز آموزشی و دانشگاهی نگاه صیانتی و دینی براساس آموزه‌های قرآنی و شرع است.
وی با بیان اینکه ما در حراست به دنبال برخوردهای فیزیکی نیستیم و سعی در ایجاد یک جامعه سالم را داریم خاطر نشان کرد: حراست با پشتوانه عظیمی که دارد باید به عنوان مرجع و مامن همه افراد جامعه ایفا نقش کرده فقط فضا را برای متخلفان ناامن کند.
کاظمی تصریح کرد: حراست‌ها باید درک دقیقی از محیط داشته و همچنین مدیران نیز باید به حراست‌های خود اطمینان داشته باشند.
وی گفت: مهم‌ترین فعالیت حراست‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات مراکز آموزش عالی پیشگیری و سالم‌سازی محیط‌های آموزشی است که ما هوشیار‌سازی و توجیه را مهم‌ترین عامل این مسئله می‌دانیم.
مدیرکل حراست استان خراسان رضوی افزود: در اطلاع‌رسانی بایدها و نبایدها باید به صورت شفاف و صریح به مجموعه‌ها اعلام شود و تا زمانی که این مسئله صورت بگیرد می‌توان با تخلفات به صورت مقطعی برخورد انجام شود.
وی اهم فعالیت‌های حراست را حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد، حفاظت پرسنل و مشاور مدیران بیان کرد و افزود: بحث تخلیه تلفنی و سفرهای خارجی یکی از طمع‌های دشمنان برای کسب اطلاعات از مراکز آموزشی و دانشگاهیان است که باید در این زمینه مراقبت و اطلاع‌رسانی دقیقی صورت بگیرد.
وی گفت: انتظار از مدیران این است که به حراست‌ها اطمینان داشته باشند و از نظرات کارشناسی آن ‌مدیران استفاده کنند و ما هم از انتقادات و پیشنهادات در زمینه فعالیت حراست‌ها استقبال می‌کنیم.
مدیرکل حراست استان خراسان رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آن چیزی که تضمین می‌کند انسان تا پایان با موفقیت برود اخلاق متکی به مبانی الهی است، اظهار داشت: این صحبت مقام عظمای ولایت باید سرلوحه کار مسئولان حراست دانشگاه‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول