اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجن:

افتخار بسیج به حضور مقتدرانه در حراست از انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجن گفت: همه افتخار بسیج حضور به موقع، مقتدرانه و همراه با ایمان در حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.

افتخار بسیج به حضور مقتدرانه در حراست از انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رمضانعلی شریفی بعدازظهر امروز در نشست معرفتی، بصیرتی اعضای حلقه‎های صالحین واحدهای مقاومت الزهرا(س) درشهرستان بروجن با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: افزایش بصیرت و آگاهی جهانی نسبت به زیاده‌خواهی مستکبران، زمینه‎های بیداری اسلامی و جنبش‌های مردمی را در دنیا فراهم کرده است.
وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به ملت‌های مظلوم دنیا و حمایت معنوی ایشان از آزادیخواهان عالم، اوج اقتدار ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرده است.
شریفی ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه منبعث از ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران و بر مبنای احکام و ارزش‌های اسلامی آغاز شده است.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجن با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا درباره بسیج مردمی، گفت: بسیج یعنی اینکه هر جوانی بداند و بفهمد که باید کشورش مستقل و آزاد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و نقش بر عهده بگیرد، مسئولیت بر عهده بگیرد.
وی همچنین با اشاره به گوشه‌هایی از فداکاری و حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب، گفت: حضور مقتدرانه بسیج همیشه موجب تقویت نظام اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های استکباری بوده است.
به گفته شریفی همه افتخار بسیج حضور به موقع، مقتدرانه، همراه با ایمان در حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.
وی اطاعت‌پذیری و اخلاص را از صفات بارز بسیجیان و رزمندگان اسلام دانست و گفت: وجه تمایز بسیج ایمان به خدا، اخلاص در عمل، اعتقاد عملی و قلبی به ولایت فقیه و حضور گسترده و به موقع در صحنه‌های حساس است.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بروجن خدایی و ولایی بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی دانست و افزود: نخبه بسیجی باید همه موفقیت‌های خود را مرهون لطف و عنایت خداوند بداند، چرا که توکل بر خدا نخستین گام در راستای رسیدن به اهداف والای انسانی است.
وی اعتماد به‌نفس عالی و اخلاق حسنه را از دیگر خصوصیات نخبگان بسیجی دانست و افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پیامبر برای مومنان برشمرده است، این است که مؤمن همیشه و در همه حال گشاده‌رو و منافق بداخلاق است.
شریفی تصریح کرد: اعتماد به نفسی که در دوران جنگ و هشت سال دفاع مقدس به خاطر تفکر بسیجی در کشور حاکم شد، بعد از خاتمه جنگ نیز در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و فناوری‌های نوین علمی در کشور ادامه یافت و در واقع اعتماد به نفس حاصل از تفکر بسیجی هشت سال دفاع مقدس به دوران بعد از دفاع مقدس نیز انتقال یافت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول