اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس‌:

حفظ و حراست از مقام ولایت باید در عمل ظاهر شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و حراست از راه، بیان، رفتار و اهداف مقام ولایت باید صورت گیرد و این تنها در سخن نمود ندارد، بلکه باید در عمل باید ظاهر شود.

حفظ و حراست از مقام ولایت باید در عمل ظاهر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی آقاتهرانی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از خواهران فعال در این عرصه در جامعه الزهرا برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه پیامبر(ص) و ائمه اطهار امت اسلام را بدون وجود راهبر رها نکرده‌اند، گفت: در زمان غیبت امام معصوم، امور جامعه بر عهده ولی فقیه است که صفات و ویژگی‌های آن نیز توسط معصومین معرفی شده است.
وی ادامه داد: خبرگان رهبری که از سوی مردم انتخاب شدند، مقام معظم رهبری را به عنوان فرد با صلاحیت برای اداره جامعه معرفی کردند و ایشان با گذشت سال‌ها صلاحیت این انتخاب را به دنیا نشان دادند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت و پیشرفت جامعه به دلیل وجود مقام معظم رهبری است و در واقع ایشان مدار امور هستند.
استاد اخلاق دولت با بیان اینکه اختلاف نظر در تمام زمینه‌ها وجود دارد و در مدیریت صحیح یک نفر باید سخن آخر را بگوید، تصریح کرد: رمز موفقیت جامعه وجود مقام معظم رهبری است.
وی ابراز داشت: برخی تصور این را ندارند که ولی‌فقیه تا این حد نظام و کشور را مقتدرانه به پیش ببرد و در این میان عده‌ای مانع می‌شوند که باید توی سر آنها زد چرا که نه مصالح خود و نه مصالح نظام را درک می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی گفت: آنهایی که در مقابل رهبری می‌ایستند، مهم نیست از کدام دسته و گروه هستند، در واقع به اسلام خیانت می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود رهبری به عنوان شاخص در جامعه است و این امر مانع از بروز بسیاری اختلاف‌ها و دعواها است.
وی با بیان اینکه این شاخص باید حفظ شود، عنوان داشت: کم گرفتن این شاخص نابودی نظام اسلامی و سپردن جان و ناموس به دست دشمن است.
به گفته وی، حفظ و حراست از راه، بیان، رفتار و اهداف مقام ولایت باید صورت گیرد و این تنها در سخن نمود ندارد، بلکه باید در عمل باید ظاهر شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی افزود: فردی که تصور می‌کند جامعه بعد از پیامبر(ص)‌بدون رهبر و هادی رها شده است و ولی‌فقیه را نادیده می‌گیرد در واقع امام زمان(ع) را نمی‌شناسد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مقام معظم رهبری ابهتی دارند که دنیا کلمه به کلمه سخنان ایشان را مورد توجه قرار می‌دهد و باید در تحکیم این موقعیت تلاش کرد.
وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: معنای بسیج تلاش کردن و فعال بودن است و نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی از سوی رهبری این تعبیر را در بردارد و مهم نیت و تلاشی است که برای عمران و آبادانی کشور صورت می‌پذیرد.
استاد اخلاق دولت گفت: امروز بسیج تلاش و موفقیت در عرصه علم، فناوری، حوزه، دانشگاه و... را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است و در مسیر روشنی قدم برمی‌دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با اشاره به قیام‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد، گفت: امروز بصیرتی در دنیا ایجاد شده و جوانان به سمت فعالیت‌های بسیجی در حرکت هستند.
وی تصریح کرد: بصیرتی که امروز مشاهده می‌شود، در جای جای دنیا نمود پیدا کرده است و معرفی اسلام آنگونه که هست از جمله وظایف بسیج است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول