اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار اسلامشهر:

حراست از آرای مردم وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اینکه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت‌داری آرای مردم در انتخابات است، گفت: امانت‌داری و صیانت از آرای مردم، مهمترین وظیفه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است.

حراست از آرای مردم وظیفه مسئولان است
 به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام بعد از ظهر امروز در همایش اصناف که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: امانت‌داری و صیانت از آرای مردم، مهمترین وظیفه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است.
وی با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی (ره) مجلس را در رأس امور دانسته‌اند و به لحاظ همین جایگاه مهم، در گذشته برخی افراد سعی داشتند تا از این جایگاه سرنوشت‌ساز برای رسیدن به اهداف مختلف خود سوءاستفاده کنند، که در این زمینه هوشیاری همگان مانع از تحقق این اهداف شد و هم اکنون نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات، به فضایی آرام، سالم و مطمئن نیازمندیم که موجب افزایش مشارکت مردمی شود.
این مسئول با تاکید بر ایجاد بصیرت و روشنگری در شناختن نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در میان اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران امر انتخابات موظف به روشنگری و بصیرت بخشی همگانی برای انتخاب افراد اصلح و انقلابی هستند و با توجه به اهمیت این بحث، شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و اجتماعی محسوب می‌شود.
آرام افزود: همواره در تمامی شرایط حتی در زمان جنگ هم انتخابات به نحو مطلوب انجام گرفت و مردم با حضور خود آینده مملکتشان را ترسیم کردند و سرنوشت امروزی ایران که در دنیا دارای عزت و اقتدار است را رقم زدند.
وی یادآور شد: تأکیدات همیشگی رئیس جمهور به ‌مسئله انتخابات، سرلوحه قرار داشتن امور انتخابات، فراهم کردن بسترها و تقویم زمان‌بندی شده برای برگزاری باشکوه آن است.
فرماندار اسلامشهر گفت: در بحث برگزاری سلامت انتخابات قانون برای همه ملاک است و ما نیز به ‌عنوان مجری انتخابات به قانون عمل می‌کنیم.
وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم در بحث انتخابات تقویت نشاط عمومی را ارتقای بخشیم و در عین رعایت قانون، اخلاق و تقوای سیاسی با هوشیاری هجمه‌های روانی دشمنان را خنثی کرد و در این رابطه رسانه‌ها، گروه‌های سیاسی و مسئولان وظیفه سنگینی دارند.
آرام امانت‌داری و انجام وظیفه را از دیگر نکات مهم برای فعالیت دست‌اندرکاران انتخابات دانست و تاکید کرد: امانت‌داری و صیانت از رأی مردم، وظیفه‌ای سنگین در این ایام است و فعالیت‌های مسئولان این بخش باید بر صحت و سلامت انتخابات و از دور شدن از ایجاد شائبه بیافزاید، زیرا ایجاد شائبه نزدیکی یک مسئول به نامزدهای انتخاباتی، خیانت و یک تخلف است.
فرماندار اسلامشهر جلوگیری از ریخت و پاش‌های مادی را از جمله واجبات دست اندر‌کاران انتخابات دانست و افزود: ورود به عرصه نمایندگی، ورود به عرصه خدمت است و نه مسابقه‌ای برای کسب قدرت.
وی گفت: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور بهره‌گیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول