اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی لرستان:

آیین‌های محرم در 220 کانون فرهنگی لرستان در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از اجرای برنامه‌های ویژه ماه محرم در بیش از 220 کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.

آیین‌های محرم در 220 کانون فرهنگی لرستان در حال برگزاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد لرستان، حجت‌الاسلام علی موسوی گفت: این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ غنی عاشورا و بیان اهداف قیام امام حسین (ع) اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام به خصوص شیعه، محرم جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول محرم را با عشق به سالار شهیدان کربلا و به صورت خودجوش در سطح 226 کانون فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.
موسوی از توزیع 127 میلیون و 635 هزار ریال سرانه بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد و ابراز داشت: این میزان اعتبار به مناسبت ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری حسینی بین کانون‌های مساجد این استان توزیع شده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: برگزاری برنامه زیارت عاشورا به صورت روزانه در دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان و در سطح کانون‌های مساجد از جمله این برنامه‌هاست.
موسوی تصریح کرد: چاپ بروشور در خصوص محرم، چاپ بروشور در خصوص اصحاب امام حسین (ع)، برگزاری کلاس‌ها و نشست‌های تخصصی در خصوص آسیب‌شناسی محرم با دعوت از روحانیان و سخنرانان برجسته از عمده برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام محرم است.
وی با تاکید بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی با هدف احیای فرهنگ امر به معروف، و آشنایی جوانان و نوجوانان با مسائل روز دنیای اسلام و جهان و دفاع از جایگاه ولایت فقیه از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در محرم حسینی است. 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول