اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور؛

صبای قم ناباورانه به پرسپولیس باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در آغازین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به پرسپولیس تهران باخت.

صبای قم ناباورانه به پرسپولیس باخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین هفته از دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال صبای قم در تلاش برای برای کسب نهمین پیروزی این فصل به سختی مقابل پرسپولیس تهران تن به شکست داد تا نتواند روند موفقیت‌های خود در مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور را ادامه دهد.
بازی‌های هفته نخست از دور برگشت نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب با انجام چهار مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه طعم سومین باخت این فصل را چشید.
شاگردان سیدمهدی غیاثی در این دیدار خارج از خانه در حضور تماشاگران تهرانی در سالن هندبال تهران میهمان تیم پرسپولیس تهران بودند که در پایان مقابل میزبان مطرح خود با نتیجه عجیب و دور از انتظار پنج بر یک شکست خوردند.
کسب این باخت بعد از سه تساوی متوالی در هفته‌های یازدهم تا سیزدهم از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نتیجه چندان خوبی برای نماینده فوتسال قم نبود و سبب شد تا صبای قم نتواند روند صعودی خود در جدول لیگ برتر را ادامه دهد.
در حالی که صبایی‌ها در چهار بازی قبل خود بدون پیروزی میدان را ترک کرده بودند، بعد از اینکه در بازی رفت موفق شدند تیم فوتسال پرسپولیس تهران را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با نتیجه شش بر دو شکست دهند، پرسپولیسی‌ها با زدن پنج گل شکست بازی رفت را تلافی کردند.
حریف هفته چهاردهم تیم فوتسال صبای قم یعنی تیم فوتسال پرسپولیس تهران یکی از تیم‌های متوسط نیم فصل نخست رقابت‌ها بود که البته در ترکیب خود از بازیکنان نامداری سود می‌برد.
شاگردان سیدمهدی غیاثی در این مسابقه نتیجه خوبی کسب نکردند تا در هفته‌ای که صنایع گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان نوین اصفهان موفق به شکست حریفان خود و تداوم پیروزی‌های خود شدند، صبا با قبول سومین باخت خود در این فصل همچنان در مکان چهارم جدول رده‌بندی باقی بماند.
صبایی‌ها در ادامه مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه بیست و پنجم آذر ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان هستند تا در تلاش برای کسب پیروزی دیگری در خانه به میدان بروند.
صبای قم با این شکست همچنان 27 امتیازی باقی ماند و بعد از تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در مکان چهارم جدول جای دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول