اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر غرق‌آباد:

260 دانش‌آموز امدادگر در غرق‌آباد ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان غرق‌آباد از ساماندهی 260 دانش‌آموز امدادگر در این شهرستان خبر داد.

260 دانش‌آموز امدادگر در غرق‌آباد ساماندهی می‌شوند
محمد رضاخانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح آموزش دانش‌آموزان امدادگر همزمان با شهرهای مختلف استان در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: با آموزش امداد و کمک‌های اولیه تاکنون 260 دانش امدادگر در این شهرستان ساماندهی شده‌اند که در صورت نیاز به ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان خواهد پرداخت.
رئیس جمعیت هلال احمر غرق‌آباد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه از ابتدای امسال تاکنون خاطر‌نشان کرد: در این مدت 8 دوره آموزش امداد ویژه عموم و 7 دوره آموزش امداد ویژه دانش‌آموزان برگزار شده است که در دوره‌های آموزش دانش‌آموزی 410 دانش‌آموز، آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفته‌اند.
رضاخانلو گفت: تا پایان سال نیز دوره‌های آموزشی از قبیل خدمات داوطلبانه، اسکان اضطراری و آموزش مقابله با حوادث و بلایای طبیعی برگزار می‌شود.
وی در ادامه از استقرار یک اکیپ ثابت در راستای طرح زمستانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این جمعیت با استقرار یک اکیپ امداد و نجات در طول زمستان به یاری در راه ماندگان و حادثه دیدگان حوادث احتمالی خواهد پرداخت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول