اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس خبر داد:

آمادگی کامل امدادگران در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان لامرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادی این استان برای مواجهه با هرگونه حوادث غیر مترقبه بعدی در مناطق زلزله‌خیز فارس خبر داد.

آمادگی کامل امدادگران در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان لامرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، فائز چراغ سحر، با اشاره به وقوع زلزله 4،9 ریشتری در شهرستان لامرد اظهار داشت: این زلزله تلفات جانی در پی نداشته است و مصدومان این حادثه نیز، به صورت سرپایی و مراجعه به مراکز درمانی مداوا شده‌اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری فارس با تشکیل جلسه اضطراری، مباحث و نیازمندی‌های این منطقه زلزله‌زده را مورد ارزیابی فنی و اجرایی قرار داده است و به همین لحاظ نیز اکنون آمادگی کاملی در دستگاه‌های اجرایی و امدادی این استان، برای مواجهه با حوادث احتمالی بعدی در این منطقه وجود دارد.
وی ابراز داشت: اکنون هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی ناشی از وقوع زلزله انجام شده و دستگاه‌های اجرایی و امدادی اقدامات پشتیبانی کننده خود را در مناطق حادثه‌زده ارائه می‌دهند.
چراغ سحر تصریح کرد: مقاوم‌سازی و بررسی وضعیت ابنیه‌های آسیب دیده از وقوع زلزله، از جمله فعالیت‌های بعدی ما، برای افزایش ایمنی در کل استان فارس است و در همین راستا نیز فعالیت‌های پیشگیری کننده بعدی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول