اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور آیت‌الله مصباح‌یزدی؛

پژوهشگران برتر موسسه امام خمینی(ره) تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی از پژوهشگران برتر موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تجلیل شد.

پژوهشگران برتر موسسه امام خمینی(ره) تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مراسمی با حضور آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی از پژوهشگران برتر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
آیت‌الله مصباح‌یزدی در این مراسم که سه‌شنبه شب در تالار اجتماعات این موسسه برگزار شد با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در کشور، اظهار کرد: اگر به زندگی بسیاری از دانشمندان و محققین بنام کشور بنگریم، متوجه خواهیم شد که این دانشمندان با توکل به نیروی ایمان خود و تلاش شبانه‌روزی توانستند موفقیت‌های چشمگیری کسب کنند.
وی ادامه داد: محققین ما باید تمام وقت خود را صرف تحقیق و پژوهش کنند و بدانند که روزی باید پاسخگوی لحظات عمر خود باشند.
حجت‌الاسلام محمد جعفری، قائم مقام پژوهش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) نیز در این مراسم با اشاره به برخی فعالیت‌‌های پژوهشی صورت گرفته در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: تدوین 10 طرح درسی‌ جدید در رشته مدیریت و همچنین ارائه 19 اثر از مجموعه آثار آیت‌الله مصباح‌یزدی‌ از مهم‌ترین این فعالیت‌ها است.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری جلسات نقد کتاب و دوره‌های کارورزی در مقطع کارشناسی از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در زمینه پژوهش در این موسسه است، همچنین‌ در سال جاری تاکنون 14 همایش و بیش از 100 نشست علمی برگزار شده است.
در پایان این مراسم نیز پژوهشگران برتر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی تقدیر و تجلیل شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول