اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قاینات در مجلس:

مصوبات خوبی در مورد اشتغال صورت گرفته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قاینات در مجلس گفت: در مورد اشتغال مصوبات خوبی در راستای آموزش فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است.

مصوبات خوبی در مورد اشتغال صورت گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام موسی قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: مهارت‌آموزی رمز موفقیت و تضمین آینده افراد است.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و دغدغه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اشتغال، مصوبات خوبی در مورد آموزش فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است.
نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با دید خوبی که نمایندگان به بحث آموزش‌های مهارتی و فنی دارند بتوان کمک‌های بیشتری به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بکنیم.
قربانی واگذاری مراکز به بخش خصوصی و تعاونی‌ها در مناطقی همچون استان خراسان جنوبی را دارای مشکلاتی دانست.
وی گفت: با توجه به محرومیت و پراکندگی جمعیتی در استان و نبود تضمین‌های لازم، مردم توان لازم برای اداره و تامین هزینه‌های مربوط به مرکز آموزشی را نداشته و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مناطقی مانند استان خراسان جنوبی باید همچنان مورد حمایت دولت قرار گیرند.
نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی از حمایت‌ها و همکاری‌های همه جانبه نمایندگان مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و گسترش این آموزش‌ها خبر داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول