اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد:

تحقق 60 درصدی اشتغال تعهد شده در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت با اشاره به تعهد 3 هزار و 390 نفری شهرستان از سهمیه 74 هزار نفری اشتغال سال جاری استان کرمان گفت: تاکنون 60 درصد این تعداد اشتغال در جیرفت تحقق یافته است.

تحقق 60 درصدی اشتغال تعهد شده در جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جیرفت اظهار داشت: این شهرستان پس از شهرستان کرمان مقام دوم را از نظر تخصیص اعتبارات به خود اختصاص داده است.
وی با توجه به تفویض اختیار استاندار کرمان به فرمانداران در زمینه تخصیص اعتبارات افزود: باید با کار کارشناسی این اعتبارات به موقع و در جایگاه خود تخصیص داده می‌شود.
غنچه‌پور تصریح کرد: مسئولان تمام دستگاه‌‌های اجرایی باید در تخصیص اعتبارات برای انجام کارها و فعالیت‌های زیربنایی پیش‌بینی و آینده‌نگری کافی داشته باشند.
وی هدف از تشکیل این کمیته را برنامه‌ریزی برای اعتبارات خشکسالی و حوادث دانست و ابراز داشت: حفاظت از شهرها در بحث اعتبارات حوادث در اولویت قرار دارد و تخصیص اعتبار در این زمینه به روستاها در درجه بعد قرار می‌گیرد.
غنچه‌پور با اشاره به اولویت اعتبارات خشکسالی بیان داشت: تأمین آب آشامیدنی، آب کشاورزی، آبخیزداری، آب عشایر و مبارزه با آفات کشاورزی، اولویت‌های فرمانداری جیرفت برای تخصیص اعتبارات خشکسالی است.
وی همچنین با اشاره به تعهد 3 هزار و 390 نفری شهرستان از سهمیه 74 هزار نفری اشتغال سال جاری استان کرمان گفت: تاکنون 60 درصد این تعداد اشتغال در جیرفت تحقق یافته است.
غنچه‌پور با بیان اینکه منافع مردم منافع شهرستان است، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید به گونه‌ای عمل کنند که تسهیلات اختصاص یافته به شهرستان برگشت داده شود.
وی با اشاره به خشکسالی‌های چند ساله در شهرستان جیرفت اذعان داشت: با توجه به اینکه درآمد بسیاری از مردم این شهرستان بر پایه کشاورزی قرار دارد، بحران خشکسالی موجب شده است تا در برخی مناطق علاوه بر بیکار شدن افراد خانواده، مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شود.
غنچه‌پور تمام مسئولان را به همدلی و رفاقت برای پیشبرد استان سفارش و عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند در راستای اعتلای و پیشرفت شهرستان جیرفت گام بردارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول