اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبرداد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی‌ها در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تشکیل تعاونی‌های جدید و ارائه تسهیلات اشتغال به آنها از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره‌کل در استان است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی‌ها در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی صبح امروز در نشست کارشناسان تعاون و اشتغال این اداره کل که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تکیه بر نفت در بسیاری از کشورهای حوزه خاورمیانه از جمله ایران اسلامی ریشه بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری و نابسامانی‌های اقتصادی شده است و رهایی از این مشکل با تشکیل تعاونی‌ها و گسترش آنها امکان پذیر است.
وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر، من به تشکیل تعاونی‌ها اعتقاد دارم، اشاره کرد و افزود: این مجموعه باید با اعتقاد راسخ و عمیق به تشکیل و گسترش تعاونی‌ها و دستیابی به اهداف ایجاد تعاونی گام بردارند.
اسدی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و حذف بیکاری مشکل بسیاری از کشورهای جهان است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال، تلاش برای پیدا کردن راه حل بیکاری، بحران اقتصادی از جمله مشکلاتی است که کشورهای جهان بویژه اروپا و آمریکا با آن پیشینه اقتصادی قوی، درگیر آن هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با تاکید بر انضباط کاری به عنوان مقدمه درست کارکردن و پویایی در مجموعه تصریح کرد: لازمه رسیدن به اهداف متعالی در این مجموعه که همان رفاه اجتماعی است، داشتن مجموعه قوی و کارشناسی است.
اسدی بر تقویت اتاق فکر، گسترش تعاونی‌های فراگیر و تعاونی‌های نوع جدید و تقویت برنامه‌های مسکن مهر در استان تاکید کرد و ادامه داد: پیگیری تحقق اشتغال تعهد شده استان و همچنین ارائه تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی، پیگیری واحدهای مشکل‌دار و پیگیری بند (و) ماده 80 مربوط به کاریابی‌ها را ضروری دانست.
وی خاطرنشان کرد: پیگیری طرح استاد شاگردی، روان‌سازی شبکه انفورماتیک اداره‌کل و سازماندهی منطقی و درست نیروها را خواستار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در پایان تلاش برای افزایش بهره‌وری را در تمام بخش‌ها بخصوص تعاونی‌ها،کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی استان ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول