اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خواستار شد:

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس‌جنوبی عملی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بر لزوم عملی شدن اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی تاکید کرد.

اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس‌جنوبی عملی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از دانشجویان نمونه بندر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و استراتژیک در کشور است و وجود پارس جنوبی در این شهرستان نشان دهنده جایگاه کنگان است.
وی با تاکید بر لزوم اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی افزود: جوانان این شهرستان باید در رشته‌های مرتبط با نفت و گاز تحصیل کنند تا بتوانند در آینده شهرستان تاثیرگذار باشند.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: از دانشگاه‌های کنگان انتظار می‌رود نسبت به راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با نفت و گاز اهتمام ورزند تا شاهد اشتغال به تحصیل جوانان کنگانی در این رشته‌ها باشیم.
یزدان‌شناس با اشاره به نقش دانشجویان در موفقیت‌های کشور بیان داشت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و سرافرازی نظام دینی تا امروز اعتماد امام خمینی (ره) و ولایت به جوانان بویژه دانشجویان بوده است.
وی اضافه کرد: اعتماد به جوانان و باور به توانمندی‌های آنان کشور را در مسیر توسعه قرار داده و امروز شاهد موفقیت روزافزون نظام در عرصه‌های مختلف بین‌المللی هستیم که این موفقیت بدون حضور دانشجویان امکان‌پذیر نیست.
فرماندار کنگان یادآور شد: دانشجویان باید پویایی و نشاط خود را حفظ کنند و در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته باشند.
یزدان‌شناس عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد حضور بی‌نظیر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم و بسیاری از موفقیت‌های نظام با تلاش دانشجویان حاصل شده است.
وی اذعان داشت: از دانشجویان این شهرستان انتظار داریم به سمت تحقیق و پژوهش حرکت کنند تا بتوانند در عرصه‌های علمی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوانند آینده‌ای درخشان برای کنگان رقم بزنند.
در این آیین از تعداد 40 دانشجوی نمونه بندر کنگان تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول