اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ پژوهش در مدارس دشتی نواخته شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ پژوهش در مدارس شهرستان دشتی نواخته شد.

زنگ پژوهش در مدارس دشتی نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فرماندار دشتی صبح امروز در آیین نواختن زنگ پژوهش در دبیرستان پسرانه نمونه دولتی علامه طباطبایی شهر خورموج هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای همگانی کردن موضوع مهم و کلیدی پژوهش و بیان نقش و اهمیت آن در پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد.
سید علی هاشمی از تلاش و زحمات دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های این هفته و تلاش‌گران عرصه علم و پژوهش در دشتی قدردانی کرد و گفت: در راهکارهای عملی در شهرستان دشتی پژوهشگران ضعیف عمل کرده‌اند زیرا انتظار ما در این شهرستان خیلی بیشتر از این است.
وی با بیان اینکه مدرسه بهترین مکان برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش است، افزود: مشکلات آموزش و پرورش باید توسط پژوهشگران مطرح و راهکارهای عملی برای آن پیشنهاد شود.
هاشمی با اشاره به اینکه  پژوهش و تحقیق نقش برجسته‌ای در جامعه دارد، یادآور شد: دانش‌آموزان ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارند که باید با امر تحقیق و پژوهش بالفعل شود و حوزه آموزش و پرورش می‌تواند دانش‌آموزان را به امر تحقیق و کار عملی وادارد.
مسئول پژوهش دبیرستان پسرانه دولتی علامه طباطبایی خورموج نیز گفت: هیچ روشی پسندیده‌تر از پژوهش نیست و پژوهش می‌تواند در تغییرات هر کشور موفق باشد و موفق‌ترین کشور، کشوری است که در امر پژوهش پیشرو باشد.
کمال زارع‌زاده افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نیاز بیشتری به پیشرفت داریم و پژوهش می‌تواند کمک فراوانی در این زمینه ایفا کند.
استاد دانشگاه‌های شهرستان دشتی ادامه داد: مطالعه و دانش کلید پژوهش است و ما باید همیشه دنبال ایده‌های نو باشیم.
زارع‌زاده تصریح کرد: باید سعی کنیم در امر پژوهش محقق باشیم نه مقلد و در پژوهش صبور و بیطرف و منصف باشیم.
در پایان نیز 20 نفر از دانش‌آموزانی که در مسابقات تحقیق و پژوهش در استان و کشور مقام‌های برتری  را کسب کرده بودند، تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول