اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

گاز به دهستان مشایخ می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با اتمام مطالعات کارشناسی و تعیین نقشه مسیر گازرسانی ساکنان دهستان مشایخ از توابع شهرستان کیار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

گاز به دهستان مشایخ می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل هیبتیان سه شنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان کیار، اظهار داشت: قدم به قدم مسیر گازرسانی به این دهستان با همکاری و هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری و ادارات کل راه و ترابری، منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست حداکثر تا 10 روز دیگر با جی پی اس انجام می‌شود.
وی افزود: این شرکت نیز تا سه روز آینده نقشه مسیر گازرسانی را به منظور بررسی منطقه و دریافت مجوزهای لازم برای عبور خط لوله گاز، به معاونت امور عمرانی استانداری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تحویل خواهد داد.
هیبتیان ادامه داد: بر اساس تاکید استاندار این استان محور ارتباطی روستای دمآب هم از همین امروز برای انجام گازرسانی از سوی اداره کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری به این شرکت گاز شد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با آزادسازی مسیر، گازرسانی به روستاهای بره‎مرده، دمآب و جوزستان تا دورک شاهپوری انجام می‌شود.
وی رفع مشکلات مربوط به آزادسازی مسیر ویژه گازرسانی به روستاهای دهستان مشایخ را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، تخریب منابع طبیعی کاهش یافته و زمینه افزایش احیای جنگل‌ها و حفظ محیط زیست فراهم می‌شود.
هیبتیان گازرسانی به روستاهای در معرض خطر را مشروط به جا به جایی آن روستاها دانست.
وی به هزینه نشدن اعتبارات بیت المال برای طرح‌های موقت اشاره و خاطرنشان کرد: با جابه‌جایی روستای سررک به محل شهرک، اعتبارات لازم و مناسب برای فراهم شدن زیرساخت‌ها در محل جدید هزینه می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران این استان امروز به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم دهستان مشایخ از توابع شهرستان کیار به این شهرستان سفر و با فرماندار، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این دهستان دیدار کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول