اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان خبر داد:

معافیت مدارس از پرداخت 50 درصد بهای آب و گاز مصرفی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس از پرداخت 50 درصد بهای آب و گاز مصرفی معاف هستند.

معافیت مدارس از پرداخت 50 درصد بهای آب و گاز مصرفی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری شامگاه یک‌شنبه در همایش معلولان زنجانی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان زنجان در چند سال اخیر به دستاوردهای بسیاری دست یافته است.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش زنجان یادآور شد: اجرای طرح همگام با قرآن از آغاز سال‌جاری از فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش این استان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح همگام با قرآن ادامه داد: قرائت روزانه قرآن در مدارس موجب انس هر چه بیشتر دانش‌آموزان با آیه‌ها و مفاهیم قرآنی می‌شود.
وی اجرای طرح ریشه کنی بیسوادی را نیز از دیگر طرح‌هایی برشمرد که با همکاری نهضت و آموزش و پرورش اجرا می‌شود.
نظری ادامه داد: در راستای اجرای طرح ریشه کنی بیسوادی همه اولیای بیسواد دانش‌آموزان شناسایی شده و اقدامات در زمینه آموزش این افراد در حال انجام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته نیز تصریح کرد: این امر نیز در دستور کار مسئولان ذی‌ربط در آموزش و پرورش قرار گرفته و اقدامات لازم در زمینه اعطای این بیمه به فرهنگیان در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به گردآوری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: این سند تدوین شده و روز 22 آذر ماه از این سند رونمایی می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارسال شش هزار و 250 اثر به جشنواره تولید محتوای الکترونیک ادامه داد: این امر نیز یکی از اقدامات آموزش و پرورش استان زنجان در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان است که در سال‌جاری صورت گرفته است.
نظری با اشاره به هوشمند سازی مدارس در طول دوره پنج ساله نیز ادامه داد: طبق برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته مصوب شده هر سال 20 درصد از مدارس کشور هوشمند شوند.
وی یادآور شد: در حال حاضر استان زنجان در زمینه هوشمند سازی مدارس پیشرو بوده و مسئولان ذی‌ربط در آموزش و پرورش این استان در تلاش هستند تا قبل از زمان تعیین شده اجرای طرح هوشمند سازی را به پایان برسانند..
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوشمند سازی در استان زنجان یادآور شد: این نمایشگاه در راستای آشنایی هرچه بیشتر مسئولان ذی‌ربط در مدارس با تجهیزات الکترونیک برگزار شد.
وی با بیان اینکه بیش از 40 شرکت از استان‌های دیگر در این نمایشگاه حضور داشتند، اضافه کرد: همچنین 15 شرکت نیز از استان زنجان به عرضه فناوری‌های روز و پیشرفته خود در این نمایشگاه پرداختند.
نظری با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مردم استان و مسئولان مواجه شد، ادامه داد: یکی از علل استقبال مردم از برگزاری این نمایشگاه، عرضه فناوری‌های به روز و مدرن در این نمایشگاه بود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری شورای آموزش و پرورش در استان زنجان یادآور شد: در این شورا مصوبات زیادی به تصویب رسید که این امر نشان از توجه مسئولان به امر آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در شورای آموزش و پرورش در زمینه پرداخت بهای آب و گاز مصرفی نیز بحث شد، ادامه داد: در حال حاضر بهای آب، برق و گاز شش ماهه نخست مدارس در سال‌جاری پرداخت شده و طبق توافقات در شش ماهه دوم هیچ قبض و اخطاریه عدم پرداختی از سوی‌ دستگاه‌های ذی‌ربط به مدارس استان زنجان ارسال نمی‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول