اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز گچساران خبر داد:

اتمام پروژه‌های بخش گاز در دو سفر نخست دولت به گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز گچساران گفت: 100 درصد پروژ‌های مصوب در سفرهای اول و دوم گچساران در بخش گاز به اتمام رسیده است.

اتمام پروژه‌های بخش گاز در دو سفر نخست دولت به گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر دلفریان ظهر امروز در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران اظهار کرد: عملیات گازرسانی به 34 روستا در گچساران و باشت از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران بود که عملیات گازرسانی به تمامی این روستاها به تمام رسیده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی این 34 روستا در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ابراز داشت: گازرسانی به این روستاها با اعتباری افزون بر پنج میلیارد و 199 میلیون ریال به اتمام رسید.
رئیس اداره گاز گچساران تصریح کرد: در چند سال اخیر کار گازرسانی به روستاها و مناطقی که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، با شتاب بیشتری انجام گرفته ‌است. 
دلفریان با اشاره به روند گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی گچساران خاطرنشان کرد: در گچساران مشکلات زیادی در بحث گاز‌رسانی وجود دارد که عمده دلیل آن، کوهستانی بودن منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: در دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد نیز مصوبات خوبی در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف روستایی در گچساران و باشت به تصویب رسید.
دلفریان گازرسانی به 33 روستا در گچساران و باشت را از جمله مصوبات خوب سفر سوم در زمینه رفع محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق مختلف روستایی عنوان کرد.
وی گفت: برای گازرسانی به این روستاها هزینه‌ای افزون بر 4 میلیارد و 856 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.
دلفریان با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به 14 روستا از مجموع 33 روستای مصوب دور سوم تا پایان سال 90 بیان داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چال‌موره، دره‌نین، چاه‌تلخاب علیا باشت، لیراب و بهره‌عنا تا پایان سال 90 آغاز می‌شود.
وی افزود: روستاهای نازمکان، شامبراکان، سرتیره، اسپر، آرو، دیل، پوراژ و گبرستان از توابع گچساران نیز از جمله روستاهای مصوب دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد هستند که عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها نیز تا پایان امسال آغاز می‌شود.
رئیس اداره گاز گچساران ابراز داشت: با گازرسانی به این 14 روستا افزون بر یک هزار و 349 خانوار با جمعیتی بیش از 6 هزار و 700 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
دلفریان تصریح کرد: همزمان با شروع‌ به کار دولت‌های نهم و دهم گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی شتاب گرفته است.
وی ابراز داشت: احداث ساختمان اداره گاز باشت نیز از دیگر مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای احداث این ساختمان هزینه‌ای افزون بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول