اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لارستان:

تبعیت از رهبری دانشجویان را قبول آزمون فتنه ۸۸ کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار لارستان گفت: در فتنه‌ها با بهره بردن از بصیرت و اطاعت از ولی و رهبر می‌توان راه حق را از باطل تشخیص داد و دانشجویان بصیر انقلابی بر همین اساس از آزمون و فتنه 88 سربلند بیرون آمدند.

تبعیت از رهبری دانشجویان را قبول آزمون فتنه ۸۸ کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، علی محمد امیری ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه‌های این شهرستان که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان و کمیسیون دانشجویی فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در آزمون و فتنه 88، مردم ایران اسلامی و دانشجویان با داشتن بصیرت انقلابی و تبعیت محض از ولایت، توطئه دشمنان را خنثی و به تعبیر آیت‌اله خامنه‌ای نظام اسلامی را در برابر میکروب‌های سیاسی واکسینه کردند.
وی با اشاره به روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی، شجاعت و از خودگذشتگی شهدای دانشجو را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دوران‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: شهدای دانشجو با دارا بودن بصیرت و آگاهی و روحیه ایثار از روزهای آغاز انقلاب تا روزهای سخت مبارزه در سال‌های 56 و 57 و بعد از آن در دوران دفاع مقدس و سپس در عرصه جهاد عمرانی و اقتصادی و همچنین در جبهه جنگ نرم، با جان‌فشانی در کنار اقشار مختلف ادای تکلیف کردند.
این استاد دانشگاه با اشاره به ایام ماه محرم به تمام دانشجویان توصیه کرد تا با مطالعه عمیق قیام ابا عبدالله‌الحسین (ع)، سطح درک خود را از قیام عاشورا بالا ببرند.‌
امیری ابراز امیدواری کرد که نسل فعلی دانشجویان نیز با همان بصیرت و منطق استوار علیه استکبار جهانی، ادامه دهنده راه شهدای کربلا باشند و با تبعیت محض از ولایت فقیه مسیر روشن انقلاب را بپیمایند.
وی مطالعه تاریخ به ویژه تاریخ صدر اسلام را لازمه افزایش بصیرت، روشن‌بینی و صحت تحلیل‌ها دانست و تصریح کرد: با استفاده از روحیه پرسش‌گر و حقیقت‌خواه جوانان و با داشتن اطلاعات کافی از تاریخ صدر اسلام می‌توان بسیاری از وقایع تأثیرگذار امروز انقلاب را به خوبی تجزیه و تحلیل کرد.
معاون استاندار با اشاره به فتنه 88 و قیام مردم در برابر فتنه‌گران در ماجرای بعد از عاشورای سال 88 افزود: در فتنه‌ها با بهره بردن از بصیرت و اطاعت از ولی و رهبر می‌توان راه حق را از باطل تشخیص داد و مردم ایران اسلامی و دانشجویان بصیر انقلابی در آزمون و فتنه 88 با بصیرت خود مسیر حق از باطل را درست تشخیص داده و از آزمون دشوار فتنه 88 سربلند بیرون آمدند.
به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور رؤسای دانشگاه‌های لارستان و دانشجویان منتخب دانشگاه‌ها برگزار شد، از دانشجویان نمونه دانشگاه‌های لارستان و همچنین دانشجویان برگزیده بسیجی تجلیل شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول