اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج:

زنان ایرانی در جهان حرف دارند

خبرگزاری فارس: نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان ایرانی در جهان دارای حرف و ایده هستند و بسیاری از اندیشه‌های بانوان محقق کشورمان در محافل علمی و فرهنگی تبیین و تشریح می‌شود.

زنان ایرانی در جهان حرف دارند
فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشورهای غربی با استفاده از نفوذ رسانه‌ای خود موارد بی‌محتوایی را به ایران و فرهنگی ایرانی ما نسبت می‌دهند که بطلان آنها برای تمام افرادی که ایران را می‌شناسند، ثابت شده است.
وی تصریح کرد: یکی از این اتهامات بی‌اساس نقض حقوق زنان و دختران ایرانی است و رسانه‌های غربی چهره‌ای از زنان ایرانی نشان می‌دهند که گویی کاری به جز خانه‌داری و رسیدن به بچه‌ها ندارند.
 
*افزایش ورود دختران به مراکز آموزش عالی
این نماینده مجلس ادامه داد: دروغ‌ها و تهمت‌ها به فرهنگ ایرانی ـ اسلامی ما در حالی بیان می‌شود که هر ساله شاهد افزایش ورود دختران به مراکز آموزش عالی و دانشگاهی هستیم و طی یک دهه اخیر تعداد زنان دانشجو از پسران بیشتر بوده است.
آجرلو تاکید کرد: همچنین در ایران مشاغل مهمی توسط زنان و بانوان مسلمان کشورمان اداره می‌شود و با حضور دولت دهم، برای نخستین بار شاهد معرفی سه زن ایرانی برای اداره وزارتخانه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: این موارد نشان می‌دهد که زنان کشورمان همراه مردان در ساختن ایران مشارکت داشته و نقش بسیار مهمی در توسعه و تعالی ایران اسلامی دارند.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با این وجود زنان و دختران مسلمان نباید به این حد قانع بوده و ما وظائف مهم‌تری بر عهده داریم.
آجرلو گفت: یکی از وظائف مهم زنان ایرانی، ارائه نظرات و ایده‌های جدید برای جامعه نسوان مسلمان جهان است.
وی تاکید کرد: بانوان مسلمان ما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و به زودی جامعه جهانی با توانایی‌های این قشر از جامعه ایرانی آشنا خواهد شد.
آجرلو در پایان به مصوبات مجلس هشتم برای رفع برخی مشکلات بانوان اشاره کرد و گفت: در این مجلس مصوبات خوبی مطرح شد و توانستیم حقوق بیشتری برای زنان ایرانی استیفا کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول